sobota 9. března 2024

Dania Zarr - 7 Sins



 

IT společnost představila kolekci s názvem 7 Hříchů a sedm různých panenek.Je to pestrá a barevná kolekce jak na tváře,tak oblečení.Z této kolekce jsem si vybrala tuhle panenku s tváří Dania - líbila se mi nejvíce a také,protože tuhle tvář ve sbírce nemám.Dále jsem si vybrala i mužského zástupce,ale o něm zase příště někdy...

Dania to měla dost nahnuté.Vůbec jsem jí neměla chuť rozbalit a chtěla jsem jí poslat rovnou dál.V reálu a tak jak byla mě zkrátka nezaujala.Dala jsem jí do prodeje a nikdo se neozval.Kamarádka mi řekla,ať jí vybalím a zkusím jiné oblečení.Což panenku zachránilo před prodejem.Dala jsem jí jiné oblečení,vyzkoušela různé barvy a styly a najednou tu byla krásná,zajímavá,sofistikovaná panenka.

Takže jsem si jí nechala a jsem za to ráda.Má pěkný účes,většina mých panenek má rozpuštěné dlouhé vlasy a tohle je změna.Navíc se mi líbí i jemné líčení.

Prodala jsem její šaty,ty nebudu potřebovat.

Panenka dostala jméno Angelika.






Jemné,pastelové barvy jí sluší.








Tento světle růžový overal jí moc sluší.









Našla jsem barvy a styl,který jí sluší.






Tento model a následující se mi na ní moc líbí.

Jsem zvědavá,ve kterém modelu se líbí Vám? A celkově,jak se Vám líbí tato konkrétní panenka?







La Micha & její panenky

4 komentáře:

  1. Zrovna včera jsem koukala na video jak ji někdo rozbaluje:) Je zajímavá a jiná než ostatní. Elegantní dáma, mohla by být kamarádka Sofie z New Yorku. Oblečení jsi vybrala krásné. Ten první kostýmek je úžasný a overal a poslední modré šatičky s kabátem, nádhera !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,právě kvůli tomu jsem si jí vybrala,že je tak trochu jiná než ostatní mé FR holky a má vyčesané vlasy,což většina mých panenek právě že ne.Ano,máme stejné myšlenky - bude to kamarádka Sofie.Moc děkuji.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....