čtvrtek 29. února 2024

Nákupy a plánování


 

Devony se po hodně dlouhé době sešla konečně se svou nejlepší kamarádkou Elloren.Už se nevídají tolik,každá je už tak trochu jinde.

Devony podniká,vede s Marion módní salon,dělá návrhy a šije modely.Mají toho až nad hlavu.

Elloren studuje dálkově a navíc se z ní stala topmodelka.

Na dnešní den se obě těšily. 

Devony: ,,To bylo prima,skoro jak za starých časů..."

Elloren: ,,Skoro...Změnily jsme se,nemyslíš?"

Devony: ,,Tak asi trochu ano,ale v jádru jsme pořád stejné.Hlavně jsme se posunuly o dost,než jsme kdy myslely,že se nám povede.Podívej na sebe?Jsi topmodelka,lítáš po celém světě a jsi hvězda.Tohle si asi nečekala,ne?A já?Nikdy bych nevěřila,že se dostanu sem a vlastně díky Tobě!Ty jsi nám změnila život.Jsem ráda,že jsem tě tehdy poslechla.Co Jessy?Máš nějaké info?Moc si nevoláme..."

Elloren: ,,Máš pravdu.Povedl se nám změnit život a víc než jsme asi doufaly...Jsem ráda,že nelituješ.Jessy se má skvěle,vždyť jí znáš.Žije plnými doušky,užívá si život a s Gabem jim to klape.Co Paulo,pořád je to pan Dokonalý?!"

Devony: ,,Tak to je fajn.Ty Paula nikdy nevezmeš na milost,že?(smích) A ano,pořád je úžasný,jen má hodně práce.Já také,takže paradoxně se vidíme málo a to máme společnou domácnost.A co ty a Alejandra,všechno v pohodě?"

Elloren: ,,Momentálně si od sebe dáváme pauzu...tedy Alejandra chce čas..."

Devony: ,,Proč,co se stalo?"

Elloren: ,,Řekla jsem jí pravdu.O sobě,o své minulosti.Prý potřebuje čas a přemýšlet."

Devony: ,,Ach ne,to mě mrzí.Snad to zvládne.Proč jsi jí to vůbec říkala?Chtěla jsem to říct Paulovi,ale znáš muže jak jsou ješitní a tak a rozhodla jsem se mu to neříct.I Marion si myslí,že mu to říkat nemám."

Elloren: ,,Marion to ví?"

Devony: ,,Ehmm...ano...nemohla jsem jí lhát,když mi nabídla společenství a tak...,ale Marion není drbna.Ona to nikomu nikdy neřekne a sama mi řekla ať to Paulovi raději neříkám,že se obává,že by to nerozdýchal a já ho miluju.Nechci ho ztratit a tak nějak povědomě cítím,že Paulo by to nezvládl..."





Elloren: ,,Asi bude rozhodně lepší mu to tedy neříkat....a co jinak nového,co ten fešák,který randí s Marion,kde k němu přišla?"

A tak jí Devony řekla,co ví od Marion...

Elloren: ,,Páni,tedy to je lovestory?!Chudák ta Sofia,ale vzala to s noblesou.Planují svatbu a kdy?"

Devony: ,,O tom mi ani nemluv.Marion nechce v létě,protože to máme nejvíc práce a na podzim by to sice šlo,ale to zase nechce Adam,prý nechce už čekat.Takže si vybrali šibeniční termín 12.4 2024 a Marion požádala mě,abych jí se svatbou pomohla.Naštěstí neplánují nic velkého,ale bude to mazec!"

Elloren: ,,No to tedy... a šaty jí budeš šít ty?"

Devony: ,,Ano,ale bojím se,že se netrefím do jejího stylu.Mám několik návrhů,ale nebyl čas to ještě probrat..."

Elloren: ,,To se bát nemusíš.To dáš.Jsi profesionál."

Devony: ,,Teď jak o tom mluvíme,tak zase na mě padla nervozita.Asi si dám sladké..."

Elloren: ,,To je skvělý nápad..."

Devony: ,,Já myslela,že modelky sladké nejí?"

Elloren: ,,Také že nejí.Ale já ano..." a obě vybuchly smíchy






Devony: ,,Dáme společné foto?"

Elloren: ,,Jasně a pošleme to Jessy..."

Požádali servírku,aby je vyfotila...





O pár stolků dál...




Andra: ,,Jsem ráda,že si zavolala.Naše setkání mi začínala už chybět."

Michelle: ,,Přemýšlela jsem,je to Tvůj život a víš co děláš.Můžu Ti jen přát to nejlepší..."

Andra: ,,Tak to je prima.Ráda Tě totiž pozvu na svatbu,tedy pochopitelně je vítaný i Jack..."

Michelle: ,,Cože,jaká svatba?!"

Andra: ,,Antonio mě požádal o ruku.Vezmeme se tady,to bude pro rodinu a přátelé a pak u něj doma podle jejich tradice.Asi Ti tedy došlo,že se budu i stěhovat.A děkuji za gratulaci (to je spíše myšleno ironicky)."

Michelle: ,,Tak to je tedy fofr...A gratuluji."

Andra: ,,Prosím a nemohla by jsi aspoň předstírat,že mi to přeješ a tak?!"

Michelle: ,,No,jak jsem řekla.Doufám,že víš co děláš.Tak a kdy to bude?Jaké jsou plány?"

Andra: ,,Chceme to v dubnu asi dvanáctého.V květnu odlétáme do Dubaje.Musím se naučit spoustu věcí a..."

Čím více Andra mluvila s nadšením,tím větší dalo práci udržet na tváři Michelle úsměv.Dělala si starosti,ale věděla,že kdyby něco ze svých obav řekla,tak se kamarádka naštve a ničemu by to stejně nepomohlo.Andra se stejně už rozhodla,vidí to na ní...





Takže datum 12.4 2024 si zapište,protože nás čekají dvě svatby!!


La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. Teda to je mega článek! Holkám to moc sluší! A Andra bude mít svatbu takhle rychle! Doufám že nebude litovat. Těším se na dvě svatby ! Líbí se mi tvoje svatby! Píši do kalendáře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takové komentáře mi dělají radost.Moc děkuji!!No myslím,že do budoucna to bude ještě jízda,né vždy končí příběh svatbou "Žili šťastně až do smrti..."

      Vymazat
  2. Teda, spätne pozerám, že 12. 04. sa to len tak hemžilo svadbami. Držím päste obom nevestám, aj keď v prípade Andry som tak trochu, teda dosť, na strane Michelle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A četla si už článek se svatbou,která se nakonec konala dříve?!

      Vymazat
  3. Nějak teď nevím. Ta minulost o co jde? Jinak pěkný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš tu minulost,která se týká Devony,Jessy a Elloren?Když žily v Anglii,tak pracovaly jako společnice slušně řečeno...

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...