středa 14. února 2024

Víc než Valentýn - část druhá


 

Adam netrpělivě čekal na Marion...Doufal,že přijde...Chtěl by jí dokázat,že není zase takový pitomec...Á,už jde,tak vstane a pomůže jí usednout...

Adam: ,,Moc Ti to sluší,krásné šaty."

Marion: ,,Ty navrhla Devony...Tobě to také sluší.Ten oblek je mi povědomí." a uculila se,je totiž z jejího salónu.

Adam: ,,Jídlo jsem neobjednal.Čekal jsem na Tebe.Ty růže jsou pro Tebe."

Marion: ,,Už jsem dnes jedny růže dostala."

Adam: ,,Vím.Ale uvědomil jsem si,že jsem dříve květiny nenosil a měl jsem."

A tak si konečně objednali jídlo a kvalitní víno...





Marion: ,,Kde vlastně bydlíš?"

Adam: ,,Pronajal jsem si mini byteček.Dočasně.Chci koupit dům.Měla by jsi jíst.Ty těstoviny jsou delikátní."

Marion: ,,Je mi líto,že jsme ublížili Sofii."

Adam: ,,Věř mi,že jsem to v plánu neměl.Sofie je třída.Neudělala žádné divadlo před personálem,ani mi nedala pár facek,které bych si zasloužil.I proto jsem se odstěhoval,i když mi nabídla,že dál můžu zůstat v jejím domě.Nepřišlo mi to správné."




Adam: ,,Jak Ti chutnalo jídlo?Na ten dortík jsem se těšil."

Marion: ,,Tady jídlo nikdy nezklame.Jedna z nejlepších restaurací ve městě.Uf,nevím jestli ten dort sním celý..."

Adam: ,,Tak ho sním já,sladké můžu.Máš toho teď v práci hodně?"

Marion: ,,Ano.To víš,je plesová sezóna a navíc Devony dostala úžasný nápad se spodním prádlem.Na Valentýna takovou speciální kolekci.Rychle to mizí.Teď ještě chystáme jarní kolekci,plánujeme zase módní přehlídku.Co ty,máš toho v práci hodně?"

Adam: ,,Bohužel zločinci nikdy nevymřou,takže pořád mám co řešit."

Povídali si i o jiných a dalších věcech a už byl čas jít.Adam nabídl Marion odvoz a ta nabídku přijala.


U MARION DOMA




Adam: ,,Neplánoval jsem,že skončíme zase v posteli?"

Marion: ,,Můžu přestat a ty jít domů,jestli chceš..."

Adam Marion přetočil a začal jí líbat...



Adam: ,,To bych byl blázen.Navíc si mi hrozně moc chyběla..." a začal jí líbat...






Marion: ,,S Tebou to je pořád tak úžasné.Budeš mým Valentýnem?"

Adam se začal zvedat a Marion se ptá: ,,Kam jdeš?"

Adam: ,,Určitě máš nějaké víno,ne?Dojdu pro něj a skleničky..."




Marion: ,,Máš sexy zadek..."

Adam: ,,Děkuji."





Marion: ,,Tak na co si připijeme?"

Adam: ,,No přeci na nás." Ťukli si a napili se. ,,Marion,prosím odlož tu skleničku..." a začal něco hledat po kapsách.Marion viděla,že je nějak nervózní.







Adam: ,,Víš Marion,nechci být jen Tvůj Valentýn.Vezmeš si mě,abych Ti celý život mohl dokazovat,že nejsem pitomec?"

Marion: ,,Ano,ano,vezmu..."




Adam: ,,Děkuji Ti.Miluji Tě."

Marion: ,,Nápodobně..." a už neměla čas na mluvení,protože jí Adam začal líbat,laskat a mazlit se s ní...






La Micha & její panenky

6 komentářů:

  1. Jéj, ďalšia svadba :-) A posledná fotka je riadne hot

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně si někdo všiml dalších zásnub...Díky,díky...tak je Valentýn a chtěla jsem ho pořádně žhavý.Sice jsem trnula hrůzou,aby mi nezavřeli blog,ale snad ne.Jsou to jen panenky...

      Vymazat
  2. Ješkovi oči to je Valentýn :) A oni se vezmou ? To je fofr :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych takový brala :-D Jojo,další svatba.Mám skluz se svatbami!!

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...