pátek 23. února 2024

Módní přehlídka


 

U Marion a Devony se konala soukromá módní přehlídka.Pozvání dostali jen vyvolení.








Mohli jsme vidět elegantní společenské šaty,luxusní spodní prádlo či oblečení pro běžný den.

Zajímavostí přehlídky bylo také to,že modelky byly jak profesionální,tak normální ženy.








Po přehlídce se nabízelo jídlo a pití...




Devony: ,,Ren,děkuji že sis udělala pro nás čas a vzala jsi sebou i další kolegyně."

Elloren: ,,Neděkuj.Já si to vyberu.Přehlídka se povedl,myslím?"

Devony: ,,Ano,už teď je vše vyprodané a máme další objednávky.Obávám se,že s Marion budeme muset někoho přijmout,protože už toho máme až nad hlavu."

Elloren: ,,S tím Ti nepomůžu,já na šití nejsem.Hele,ještě se tu chvíli budu promenádovat,ale pak budu muset už jít.Mám další focení."

Devony: ,,Jo jistě a ještě jednou děkujeme."

Elloren: ,,Dlužíš mi oběd.Běž se věnovat hostům,pak si někdy zavoláme a dáme oběd a tak,jako za starých časů..."



Adam: ,,Promiň,nestihl jsem přehlídku.Ale mám květiny..."

Marion: ,,Nevadí a děkuji.Zůstaneš chvíli?"

Adam: ,,Jo,jasně...Ona je tu i Sofie?"

Marion: ,,Ano,pozvala jsem jí a navíc dělala i modelku."

Adam: ,,Půjdu jí tedy pozdravit..."

Marion: ,,Dobře,já se půjdu věnovat jiným hostům..."




Marion: ,,Leo?Ráda Vás vidím.Jak se Vám líbila přehlídka?"

Leo: ,,Byla úchvatná jako vždy.Marion,znáte tu ženu?" a ukázal nenápadně na Sofii

Marion: ,,Ano,jmenuje se Sofie.Proč se ptáte?"

Leo: ,,Zajímavá žena...Mohla by jste mi něco o ní říci?"

Marion: ,,To jistě mohla,ale bude lepší,když se s ní seznámíte sám ?" a mrkla na něj a odešla




Marion: ,,Bavíš se?"

Sofia: ,,Ano.Přehlídka se lidem líbila,jak jsem vypozorovala.Marion,gratuluji k zasnoubení a nemyslím to nijak zákeřně nebo ironicky."

Marion: ,,Děkuji.Řekl Ti to Adam,že?"

Sofia: ,,Ano a trochu mě mrzí,že jsi mi to neřekla ty?!"

Marion: ,,Omlouvám se.Budeme se bavit,vypadá to na slušný večírek...A vím o někom,kdo by se rád s Tebou seznámil..." a nenápadně ukázala na Lea




Marion se rozloučila a šla se věnovat dalším hostům...

Leo toho využil a šel se seznámit se Sofií...




Leo: ,,Dobrý večer.Jmenuji se Leo.Můžu znát Vaše jméno?"

Sofia: ,,Dobrý večer.Sofia."

Leo: ,,Krásné jméno.Viděl jsem Vás na molu.Vy jste profesionální modelka,že?"

Sofia: ,,Bývalá.Nyní vlastním modelingovou agenturu.Jak se Vám líbila přehlídka?Je zvláštní tu vidět i muže?"

Leo: ,,Modely od Marion a Devony jsou famózní.Mají takový svěží nádech.Mám rád módu a zajímám se o to,co je právě trendy."

Ještě si povídali o módě apd,když je něco zaujalo...





Marion s Adamem oznámili své zasnoubení.Na přehlídku dostal pozvání i jeden známý novinář...




Leo si všiml změny chování u Sofie: ,,Je všechno v pořádku?"

Sofia: ,,Vlastně bych už ráda šla."

Leo: ,,Řekl jsem něco špatně?"

Sofia: ,,Vy ne.Víte,to byl můj bývalý snoubenec..."

Leo: ,,A sakra!Víte co,také potřebuji na vzduch.Projdeme se?Můžu Vám dělat doprovod?"

Sofia: ,,Budu asi ráda za společnost.Děkuji..."

A tak společně odešli...


KDYŽ BYLO UŽ PO PŘEHLÍDCE I VEČÍRKU a zůstala jen Marion sama s Devony



Devony: ,,Hrozně mě bolí nohy.Jsem ráda,že sedím.Mám hlad jako vlk.Dnes nebudeme už uklízet,že ne?!"

Marion: ,,Ne,zítra ráno jsem přijdu a dám to do pořádku."

Devony: ,,Přijdu také.Aspoň budeme mít čas vše probrat."

Marion: ,,Přehlídka se povedla.To spodní prádlo na Valentýna byl trhák a chtějí další a další.A jarní kolekce má také úspěch.Přemýšlela jsem,jestli to tak půjde dál,tak budeme muset vzít někoho do týmu..."

Devony: ,,Ano,zrovna dnes jsem to říkala Ren.Nech teď práci plavat.Ještě nebyl čas,aby jsme oslavily Tvé zasnoubení?!Vida,jak se nám pochlapil pan právník?!Kdy bude svatba a kde budete bydlet a..."

Marion: ,,Brzdi.Podrobnosti jsme ještě neřešili.Adam by chtěl hned,kdyby to záleželo na něm.Ale já nemám teď na svatbu čas.Máme hromadu zakázek a pak bude svatební sezóna.Nemám čas řešit svou svatbu..."

Devony: ,,Tak od toho máš kamarádky..." a mrkla na ní ,,Všimla sis s kým se bavila Sofia?Odešla s tím Tvým známým.Myslím,že se dají dohromady."

Marion: ,,Prosím Tě jak to všechno stíháš sledovat?"

Devony: ,,Já stíhám všechno." a cpe do sebe už druhý chlebíček ,,Mňam,jsou skvělý."





La Micha & její panenky

6 komentářů:

  1. No, to sa všetko ešte uvidí ako to bude :-) Ale Sofii to prajem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Teda super článek! Tolik tváří ! Oblečení je absolutně skvělý! Že by se Sofia seznámila s někým novým? No uvidíme, necháme se překvapit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Vypadá to,že ano a jiskra by tu snad i byla,ale uvidíme co dál...

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...