pátek 2. února 2024

To se nepovedlo


Jack & Michelle




 

Antonio & Andra




Jack: ,,Jak jste se vlastně seznámili?"

Antonio: ,,V mém hotelu.Ty pocházíš odkud,Jacku?"

Jack: ,,Můj otec byl z Maroka.Jel studovat do Paříže,kde se seznámil s mou matkou.A už tam zůstal.Po smrti otce se matka odstěhovala do Německa za svou sestrou a já do Čech."

Antonio: ,,Jezdívali jste do Maroka?"

Jack: ,,Ano,na prázdniny a za rodinou mého otce."

Antonio: ,,Otec se nikdy nechtěl vrátit domů?"

Jack: ,,Otec byl doma v Paříži vedle mé matky.Chápu,že tohle je mimo Tvé chápání..."

Antonio: ,,Jak to myslíš?!"

Jack: ,,Předpokládám,že jsi měl jinou výchovu a máš jiné názory než většina lidí v Evropě.Nemyslím to jako urážku,ale tak to je.Znám mentalitu Tvého lidu,kulturu i zvyky.Kde jsi vyrůstal?"

Antonio: ,,V Dubaji."

Jack: ,,Je to tam velkolepé a tvrdé.Nedokážu si představit,že by tam měl žít Evropan..."

Antonio: ,,A to se přesně stane,až si mě Andra vezme a odejde se mnou."

Jack: ,,Tak to je šílenství..."

Antonio: ,,Co prosím?!"

Jack: ,,Evropská žena tam nikdy šťastná nebude.Tvá rodina Ti sňatek dovolí s Evropankou?!"

Andra: ,,Ehm...jsem tu také a slyším o čem se bavíte...Byla jsem tam od půlky prosince do půlky ledna a moc se mi tam líbilo.Nevchápu,kde bereš Jacku jistotu,že bych tam nemohla být spokojená?!"

Jack: ,,Ono je něco jiného tam být na dovolené a něco jiného tam žít..."

Antonio: ,,Tak dost.Změníme téma.Stejně je to naše věc a nikomu do toho nic není."




 

Michelle: ,,Andro a co Tvá práce s modelingem?Budeš sem létat nebo skončíš?"

Andra: ,,O tom sem ještě nepřemýšlela."

Jack: ,,No možná by jsi měla..."

Antonio: ,,Myslím,že pro dnešek to stačilo.Placení nechte na mě.Andro?Jdu do pokoje,až se rozloučíš s přáteli,tak přijď.Těšilo mě,hezký večer."



Jack: ,,Omlouvám se,ale varovat jsem Tě musel Andro..."

Andra: ,,Není před čím!"

Jack: ,,Jak myslíš,jsi dospělá.Michelle,počkám na baru.Jistě si chcete promluvit v soukromí...ahoj."




Andra: ,,Co to jako mělo být?!"

Michelle: ,,Omlouvám se,ale Jack má pravdu..."

Andra: ,,A v čem konkrétně má pravdu?!Vůbec Antonia neznáte,jak ho můžete soudit?!A vůbec,ty sis také vzala muslima?!"

Michelle: ,,Jistě,ale Jack dostal jinou výchovu.Má jiný styl života a..."

Andra: ,,Víš co?Nech toho!Odcházím a zavolej mi,až mi budeš mít co říct.Ahoj."


DOMA u Jacka a Michelle




Michelle: ,,To nedopadne dobře..."

Jack: ,,Možná,ale varovali jsme jí a je dospělá.Už to nech být nebo jí ztratíš jako kamarádku.Dej tomu pár dní,pak jí zavolej a nevracejte se k tomu.Běžte na oběd,do kina,na nákupy,prostě buď zase její kamarádka a né poradce.O to ona nestojí a slyšet nic nechce."

Michelle: ,,Nechci aby se jí něco stalo..."

Jack: ,,Nemůžeme dělat nic.Je dospělá a nemůžeme jí nic tady zakazovat.Pojď ke mě..."




Jack: ,,Máš krásné šaty."

Michelle: ,,Myslíš někdy na něco jiného?"

Jack: ,,Vedle Tebe nedokážu moc dobře myslet.Navíc musíme využít i toho,že máme hlídání a jsme tu samy..."





La Micha & její panenky

2 komentáře:

  1. Michelle! Jsem ráda že ji vidím! On má Jack pravdu, možná to nebude tak super jak si Andra myslí .No necháme se překvapit. Abychom ještě nevalili oči :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda.Mám ráda obě tyto Barbie baculky.Tento příběh jsem měla v hlavě delší dobu a také jsem se nechala inspirovat jednou moc pěknou knihou,tak uvidíme jak to dopadne...

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...