středa 14. února 2024

Bláznivý Valentýn - část první

 


Dámy vyrazily společně na nákupy...Dnes si udělaly v práci volno...




Marion: ,,Dobrý den,co Vám mohu nabídnout?"

Selena: ,,Dobrý den.Máte prosím spodní prádlo?"

Marion: ,,Ale jistě.Máme novou Valentýnskou kolekci a ještě několik sad tu máme k prodeji.Půjdeme do šatny...prosím,račte dámy?"




Selena: ,,Máte tak nádherné modely..."

Marion: ,,Děkujeme.Snažíme se."

Selena: ,,Začnu první..."

Tasmin: ,,Bože,to tu budeme ještě večer..."

Mia: ,,Také si možná něco zkusím.Mohla by jsi Tasmin také?"

Tasmin: ,,Já na to nejsem,vždyť mě znáš?!Stačí,že jsem se nabídla,že půjdu také.Škoda,že tu není Lovely,tohle je pro ní né pro mě!"




Selena: ,,Tak co holky říkáte?"

Mia: ,,Wau...krásné."

Tasmin jen protočí oči.




Selena: ,,Tak tohle beru určitě!"

Mia: ,,Nádhera."

Tasmin: ,,Chceš snad rozjet novou kariéru?!"

Marion: ,,Spodní prádlo by se podceňovat nemělo.Už jen tím sexy kouskem,který máte na sobě a víte o něm jen Vy,Vám dodá sebevědomí a ženy se cítí lépe,když ví,že pod šaty mají pěkné prádlo."

Tasmin: ,,To je možné,ale já na to moc nejsem na krajky,volány apd."

Marion: ,,Určitě by se našlo něco i pro Vás,mohu něco nabídnout?"

Tasmin: ,,Ne,díky.Možná příště.Jestli dnešek přežiju..."




Selena: ,,Tak tohle beru také.Krása."

Mia: ,,Hej a nech tam také něco pro mě,jo?"

Marion: ,,Nebojte,ještě tu pár kousků máme."





Mia: ,,Tak co říkáte?Já jsem nadšená.Rozhodně tohle prádlo musím mít!"

Marion: ,,Moc Vám sluší."

Selena: ,,Chtěla jsem si ho vyzkoušet,ale nebyla jsem si jistá...smůla.Ale moc Ti sluší Mio."

Tasmin: ,,Je tam ještě toho hodně?" a obrátila oči v sloup.




Selena: ,,Tohle Ti moc sluší.To si určitě kup!"

Mia: ,,Ano,také se mi líbí."



Tasmin: ,,Vy dvě si chcete otevřít nějaký podnik?!"

Selena: ,,Ale kuš.Nick by také ocenil,kdyby jsi ho něčím podobným překvapila!"

Tasmin: ,,To určitě!"

Marion: ,,Opravdu si nechcete něco zkusit?"

Tasmin: ,,Ne,díky!"


KDYŽ DÁMY ODEŠLY





Devony: ,,Všechna Valentýnská kolekce je pryč.To je úžasné!"

Marion: ,,Byl to skvělý nápad s tím prádlem na Valentýna.Tvůj skvělý nápad!"

Devony: ,,To víš,Valentýn je dobrý byznys.Většina mužských něco svým drahým polovičkám koupí nebo i ženy si udělají radost sexy novým prádlem.Hele,jdu pracovat na té jarní kolekci ještě,ale dnes vypadnu dřív.Víš,potřebuji se nachystat a zabalit nám věci,když nám Paulo koupil ten relaxační pobyt."

Marion: ,,Jo jasně,však jsi to říkala.Tak si to hlavně užijte.Neutop se ve vířivce.Také půjdu domů o něco dřív,objednám si večeři a bude mi fajn."

Devony: ,,Budeš v pohodě jo?Můžu Tě tu nechat?"

Marion: ,,Prosím Tě běž už,jsem velká holka a budu v pohodě,neboj."

Devony: ,,No dobře,tak zatím..."




Devony odchází do dílny a potkala se u dveří s Adamem...: "To asi nebude pro mě,že?"

Adam: ,,Myslím,že ne.Omlouvám se."

Devony: ,,No na omluvu tu čeká někdo jiný.Doufám,že to zase nezvoráte?!"

Adam: ,,Pokusím se..."





Adam: ,,Ahoj.Slyšela jsi to?"

Marion: ,,Ahoj.Nedalo se to přeslechnout."

Adam: ,,Sluší Ti to.Chtěl bych se Ti omluvit.Jsem to pitomec a tak a doufám,že mi dáš ještě jednu šanci to všechno napravit.Už nejsem se Sofií..."

Marion: ,,Ano,já vím."

Adam: ,,Ty víš?A proč jsi se neozvala?"

Marion: ,,Protože ozvat jsi se měl ty.Trvalo Ti to."

Adam: ,,Jsem pitomec,jak jsem už několikrát zmínil.Potřeboval jsem přemýšlet.Dáš nám ještě jednu šanci?Mohu Tě dnes pozvat na večeři?"

Marion: ,,Dobře,dobré jídlo si nechám líbit.A ten zbytek se uvidí...dáš mi ty růže nebo ne?!"

Adam: ,,Jo,jasně.Promiň...Jsem z Tebe nervózní..."

Marion: ,,Nezlob se,ale za chvíli mi přijde zákaznice na zkoušku šatů..."

Adam: ,,Jo,tak já už půjdu.Nechám Tě pracovat.V šest večer vyhovuje?"

Marion: ,,Ano,to stíhám v pohodě.Tak už běž.Napiš mi pak ve které restauraci se sejdeme..."

Adam: ,,Můžu Tě vyzvednout?"

Marion: ,,To není nutné.Tak večer..."






La Micha & její panenky


6 komentářů:

  1. No to boli super nákupy. Máš nádhernú spodnú bielizeň pre svoje sexy babuľky :-) A tiež odporúčam Adamovi to už nepokašľať opäť :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také bych si dala říct...Jojo,pro spodní prádlo mám slabost.Děkuji.

      Vymazat
  2. No to prádlo je boží ! Kočkám to moc sluší ! Snad to Marion a Adam zvládnou :)

    OdpovědětVymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...