pátek 19. ledna 2024

Nalijme si z čistého vína




Sofia přišla na poslední zkoušku svých svatebních šatů...

Marion neví,že se Adam a Sofia spolu rozešli...





 Marion: ,,Udělala jsem Ti několik fotek a pošlu Ti je do mailu...Sofie,jsi překrásná.V těch šatech vypadáš jako princezna.Jak se v nich cítíš,to je důležité?"

Sofia: ,,Marion,ty šaty předčily mé očekávání.Jsi skvělá krejčová,skutečně.Škoda,že ty šaty zůstanou uložené hluboko v šatní skříni..."

Marion: ,,Nelíbí se Ti?Možná jsem špatně pochopila Tvé požadavky,no ale pokud sebou hodím,jsem schopná ušít jiné..."

Sofia: ,,Marion,ty šaty jsou dokonalé.Jde jen o to,že žádná svatba nebude.Svlékni mi ty šaty a promluvíme si..."


Marion byla zmatená a měla snad milión otázek,ale raději mlčela.Pomohla Sofii se dostat z těch šatů a šla salon zamknout.Potřebují klid a soukromí...




Sofia řekla Marion,že udeřila na Adama a ten jí přiznal,že spolu měli poměr...Rozešli se celkem jako přátelé a zaráží jí,že Marion o ničem neví...

Sofia: ,,Adam chvíli ještě bydlel v mém domě,ale před pár dny se odstěhoval.Myslela jsem,že se vrátil k Tobě,že je s Tebou..."

Marion: ,,Ne,vůbec se neozval..."

Sofia: ,,To je zvláštní...Víš,on Tě skutečně miluje,i když udělal hodně chyb.Na mě se nikdy nedíval tím pohledem,jakým se dívá na Tebe a je těžké si to přiznat."

Marion: ,,Omlouvám se.Nechtěla jsem Ti ublížit a neměla jsem dovolit,aby..."

Sofia: ,,Marion,on by se mnou stejně nakonec nezůstal.Prokázala si mi službu a otevřela oči.Bylo tvrdé si to přiznat,ale je to tak."

Marion: ,,Nevím,co Ti na to mám říct..."

Sofia: ,,Nemusíš říkat nic.Zavolej Adamovi.Nešlapej si po štěstí.Už Vám nic nebrání být spolu..."




Sofia: ,,Marion,ráda zůstanu i nadále Tvou přítelkyní.Jsi chytrá a já mnoho přátel  nemám.Né takových,se kterými si člověk může upřímně popovídat."

Marion: ,,Jistě.Budu ráda."

Sofia: ,,Nepřemýšlej dlouho a zavolej mu..."



La Micha & její panenky



8 komentářů:

  1. Ta Sofia je vážně klasa! Tak elegantní člověk se jen tak nevidí! Je zajímavé že se Adam Marion neozval?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že?Její nadhled a šarm by jí mohl leckdo závidět.Možná jen neví,co dál?Cítí se třeba trapně,kdoví co se mu honí hlavou...

      Vymazat
  2. Wau, tak to má môj obdiv, aj keď ju chápem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím jedno,nedokázala bych být tak nad věcí jako Sofia.

      Vymazat
    2. To ani ja nie, ja som veľmi emotívny človek a aj keď občas nechcem, tak je to na mne hneď vidieť, takže takto nakráčať na skúšku svadobných šiat na svadbu, ktorá nebude k žene, ktorú ľúbi môj ex-snúbenec, to by som určite nezvládla.

      Vymazat
    3. O tom mi povídej.Na mě jsou také vidět veškeré emoce,což mě někdy štve.

      Vymazat
    4. To verím, tiež ma to dosť často štve, ale aspoň si hovorím, že som to ja, ale dnes som na seba hrdá, nevybuchla som na kolegyňu, hoci som mala na mále, lebo sa snaží zo mňa urobiť riadneho debila.

      Vymazat
    5. Kolektiv v práci...to je další kapitola sama o sobě...

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...