úterý 2. ledna 2024

To má být konec?!


Neviděli se už několik dní.Adam trávil svátky a dovolenou v New Yorku se Sofií u její rodiny.Dnes se měli sejít u Marion doma,ale ona byla v práci...

Marion: ,,Copak tu děláš?"

Adam: ,,Ahoj lásko.To je tedy přivítání?Byl jsem u Tebe doma...Byly jsme domluvení na dnešku,ne?"

Marion: ,,Omlouvám se.Nestihla jsem Ti napsat,ať dnes nechodíš.Musela jsem do práce..."

Adam: ,,Chápu,nevadí.Tak zavři a můžeme jít..."

Marion: ,,Ty jsi to nepochopil?Nikam nejdu.Mám hodně práce,musím stihnout zakázky..."

Adam si povzdychl




Adam: ,,Koukám,že květiny dorazily."

Marion: ,,Ano,jsou krásné.To nemění nic na tom,že dnes nikam nejdu..."

Adam: ,,Jsi tvrdohlavá.No dobře,tak zítra či pozítří budeš mít volněji?" a přistoupil blíž,obejmul jí a chtěl jí políbit.Marion se však odtáhla. "Zlato,co se děje?!"

Marion: ,,Kdy jí to hodláš říct?Nebo si nás chceš nechat obě dvě?!"

Adam: ,,Marion,já jí to přeci nemohl říct o svátcích,to se nehodilo..."

Marion: ,,A bude se Ti to vůbec někdy hodit?!"

Adam: ,,Co to do Tebe vjelo?!Co vlastně chceš?!"

Marion: ,,Co chci?!No rozhodně nechci být jedna z těch žen,za kterými utíká manžel cizí ženy!!"

Adam: ,,Věděla jsi,že přeci jsem zadaný..."

Marion: ,,Aha,takže ty jsi neměl nikdy v plánu to se Sofií ukončit?!Jsem taková husa!"

Adam se jí snažil znovu obejmout,ale Marion ho od sebe odstrčila...





Marion: ,,Chci,aby jsi odešel.Tohle nemá cenu..."

a Adam odešel...





La Micha & její panenky

4 komentáře:

  1. Marion se s tím nemaže! Jenže která by chtěla být jen holka na pobavení? Snad se to Sofia nikdy nedozví !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žádná holka nechce být druhá,to je jasný.Myslím,že i když rozum nám něco říká,tak srdce si stejně myslí něco jiného...Možná se budeš divit na reakci Sofie...

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...