sobota 2. července 2016

Natalia Fatalé Femme du Monde 2006 - Natalia



2006 Premium
Natalia Fatalé Femme du Monde - 1200 ks




Pomalu jsem začínala věřit,že se mi nepodaří tuhle panenku někdy získat.Buď jsem neměla peníze nebo jsem koupila jinou panenku.V dubnu jsem nastupovala do nové práce a já si slíbila,že za svou první výplatu si koupím konečně tuhle kočku a tak se také stalo.Kupovala jí Míša na ebay - já to totiž neumím a tak po několika týdnech čekání(to bylo hrozné),jsem se konečně dočkala a jak už víte,tak cestovala s mou Emily,tu naštěstí měla Míša doma.
Eugenii jsem vybalila jako první,protože jsem tušila,že budu u této panenky potřebovat více času na focení a také si rozmyslet co s ní.Když jsem viděla poprvé naživo Natálku,doslova jsem si sedla na zadek.Rozhodně je to nejluxusnější a nejkrásnější panenka v mé sbírce,tak jí vnímám já.Postavila jsem je vedle sebe,ale bylo mi Emily skoro až líto.Vedle Naty vypadala obyčejně,ale to se obávám,že skoro každá má panenka vedle ní zanikne.Po téhle Natálce jsem toužila od začátku,co jsem začala sbírat FR.Měla jsem takové čtyři TOP panenky,které jsem hrozně moc chtěla a dvě z toho mám.Ty poslední dvě jsou nereálné,jsou téměř nesehnatelné a jejich cena je závratně vysoká.Jedná se o Erin Lady in Red(můžete jí vidět u Lenky) a Eugenia Going Public(má jí Jitka).Jsem vděčná,že mám Miu a nyní i Natálku,které patřily do této čtvěřice.
Natálka byla kompletní,nová a niky nevybalená.Budete se divit,ale vlasy jsem jí nemyla a má je pořád v původním stavu a ráda bych,aby to tak i zůstalo.Vlasy nejsou slepené od gelu a nemá je ani zacuchané,jsou velice husté.Jediný problém,který řeším je,že nevím,jestli se jí dají vysunout dlaně nebo ne?!Nezkoušela jsem to,protože jí nechci poničit.Neví někdo,jak na tom je má Naty,prosím?!
Výbavu má tedy luxusní.Velice krásný kalhotový kostým,precizně ušitý a krásný materiál.Kožešinový šál,střevíčky,veliká kabela,brýle a šperky + stojánek a certifikáty.Náhrdelník jsem musela trochu opravit,už se pomalu rozkládal,jak celé roky byl složený v šuplíku a nikdo s ním nehýbal.































Natalia Farrow,celým jménem Natalia Sofia Farrow (17.dubna 1986) je americká celebrita,společenská promientka a dědička podílu hotelového impéria Farrow a nemovitostí svého otce Lucase Farrowa.Natalia je jedináček.Její matka Sofia,bývala filmovou hvězdou,ale po svatbě s Lucasem se přestala věnovat herectví.
Natalia vystudovala prestižní školu Marywood - Palm Valley School v Kalifornii.Díky svému dědictví,by nikdy nemusela pracovat a přesto už jako dítě začala s modelingem,většinou pro charitativní akce.Objevila se v různých reklamních kampaních.Většinou bydlí v luxusní střešní nástavbě na Upper East v New Yorku,ale také vlastní byt v Římě,Monte Carlu,Madridu a vilu v Řecku.
Chodila se známým hercem a modelem s Davidem Rinaldim pěknou řádku let.Jejich vztah byl často bouřlivý a také dost často se rozcházeli,ovšem po nějaké době se zase k sobě vrátili.V lednu 2016 se znovu rozešli a jak to tak vypadá,tak asi definitivně.





Natalia je překrásná.





Děkuji za Vaší pozornost.

Přeju Vám krásné léto,
La Micha & její panenkyUsmívající se.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....