neděle 26. června 2016

Eugenia Perrin Frost Decorum 2015 - Emily



2015
Spring Collection - Dreseed
Eugenia Perrin Frost Decorum - 700 ks




Dovolte mi,abych Vám představila svou první Eugenii.Tato panenka si mě získala svým pohledem.Má krásné oči,velké a modré.Krom očí,se mi líbí i její vlasy.Mám ji díky Míše,jako všechny své panenky.
Panenka přišla jako nová,pouze bez své originál krabice a náušnic.Kostýmek je velice pěkný,ale dle mého názoru se k ní zrovna barevně nehodí.Mohli vymyslet jinou barvu kostýmku,ale nevadí.Kostýmek si jistě najde svou majitelkuUsmívající se,panenek mám dost a tak ho určitě unosí jiná kráska.Boty s kabelkou jsou skvělé.Panenku jsem si převlékla podle svého gusta.Kdo jí chce vidět v originále,tak se mrkněte k Jitce,kde je krásně nafocenáMrkající.I své panence jsem bez dlouhého přemýšlení vlasy rozpustila a umyla.Hned vypadá lépe.
Pojmenovala jsem jí Emily.Nemám k tomu zvláštní důvod,prostě mě to napadlo a to jméno se mi k ní i líbí.Tak se jdem podívat na fotky....








Oblečení jsem koupila u nás v Dračíku,byl to takový set různého oblečení.Boty má své originální a jsou úžasné,dobře se i nazouvají.
















Emily Collinsová (24.června 1992)

se narodila v Irsku.Pochází celkem z velké rodiny.Její rodiče pracují v místním hostinci.Emily pracuje jako kosmetička a stylistka.Od mala hraje na housle a harfu.Také miluje koně.Je vegetariánka.




Můžu Vám prozradit,že Emily necestovala sama a tak snad brzo představím i tu druhou krásku a můj největší poklad v mé sbírceSmějící seMrkající.

Zatím se mějte krásně a přeji krásnou neděli,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....