pátek 10. června 2016

Romantika u krbu



Jasmína:,,Myslím si,že ta Rosalie Hardyová ví o čem je řeč.Pokud jí to svěříš,určitě výstava bude mít zase veliký úspěch."

Alex:,,Ano,Rosalie se v tom vyzná o tom nepochybuji.Jen se mi nechce do Paříže,chci mít výstavu zase tady."

Jasmína:,,Paříž je krásná a navíc je skvělé,že se Tvé obrazy dostanou i do jiných zemí.Já bych o tom popřemýšlela."

Alex.,,Možná máš pravdu.Co podniknem teď?!"

Jasmína:,,Můžu tě pozvat ke mě na večeři,jestli chceš?!"

Alex:,,Rád."




Alex:,,Máš krásný,útulný byt."

Jasmína:,,Děkuji.Zařizovala ho jedna skvělá designérka z Paříže,dohodila mi jí Angelika."

Alex:,,Zase ta Paříž...Posaď se už."




Jasmína:,,Snad Ti bude jídlo chutnat.Je to jen těstovinový salát."

Alex:,,Určitě bude,nejsem mlsný."




Alex:,,Bylo to výborné."

Jasmína:,,Děkuji.Příště uvařím něco lepšího."

Alex:,,Nemusíš kvůli mě vyvářet,Jasmíno."




Jasmína:,,Alexi,počkej.Nejsem si jistá,jestli máme pokračovat,víš?!"

Alex:,,Miluji Tě Jasmíno,to přeci víš.Toužím se Tě dotýkat a milovat se s Tebou,tak mi to dovol..."




Alex:,,Neublížil jsem Ti Jasmíno?!"

Jasmína:,,Ne,bylo to krásné.Akorát,že nyní jsem už bezcenná."

Alex:,,Prosím tě,co to je za středověký názor?!Pro mě nikdy nebudeš bezcenná!"

Jasmína:,,To nemůžeš pochopit.Změníme téma..."





Krásný večer a víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....