pondělí 6. června 2016

Co máš za problém?!



,,Co máš za problém tentokrát,Marco?!"

,,Ty jsi problém!"

,,Podívej se,buď mi jasně řekni o co Ti jde nebo běž pryč.Musím otevřít a za půl hodiny čekám důležitého klienta,takže???"

,,To byl skvělý plán si omotat kolem prstu bratra mé ženy,ale varuji Tě Rosalie.Prohraješ!"

,,Nevím o čem to mluvíš a přestaň mi vyhrožovat!"

,,Tak ty nevíš,že chodíš s Danielem a že je to bratr Mii je jistě velikááánská náhoda,že?!"

,,S kým se vídám,do toho Ti skutečně nic není!A áno,je to veliká náhoda.Bohužel."

,,Nevěřím Ti!"

,,To je Tvůj problém,Marco!"




,,Máš pravdu,ale nepleť se mezi mně a Miu!"

,,Fajn a ty se zase nepleť do mých vztahů.Možná je to neuvěřitelné Marco,ale myslím si,že jsem Tě už přestala milovat a víš co?!Tvé ženy je mi vlastně líto."

,,Budu si dávat na Tebe pozor.Daniel Ti možná uvěřil,ale já Ti nevěřím ani slovo Rosalie."

,,Fajn.S tím dokážu žít.Něco Ti ale řeknu,jsi pokrytec.Mě pranýřuješ kvůli jedné blbé lži a sám by jsis měl zamést před svým prahem Marco!A teď už jdi pryč a laskavě mě už neobtěžuj!"

,,Sbohem Rosalie!"





Přeji hezký pracovní týden,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....