pondělí 13. června 2016

"Nová Rosalie"




Ani né tak podle nadpisu,ale podle fotky jste jistě všichni uhodli,co je na Rosalie novéhoSmějící se.Asi né každému se nová proměna bude líbit,ale mě se tak líbí,což je hlavní a navíc si myslím,že vždycky jí vlasy můžu dát do původního stavu,protože její originál účes nebyl nějak složitý a přiznám se,že mě to už dlouho lákalo jí vlasy rozpustitS vyplazeným jazykem.Vlasy jsem musela umýt a konečky trochu zarovnat,protože měli různou délku.Má krásnou barvu vlasů.Něco mezi světle hnědou a tmavší blond.Vlasy husté nejsou,ale tragické to zase není.Tak se jdem podívat na fotkyMrkající...




















Přemýšlela jsem,že bych jí udělala patku,ale na to si netroufám,přeci jen nejsem žádná kadeřniceNerozhodný.
Jsem zvědavá,co si myslíte o proměně a klidně napište svůj názor do komentářů,i kdyby byl negativníMrkající.

Přeji hezký den,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....