středa 1. června 2016

Kamarádky



Chloe:,,Jsem ráda Rosalie,že máš konečně čas na svou kamarádku?!"

Rosalie:,,Omlouvám se,ale opravdu jsem toho měla hodně,vždyť víš?!"

Chloe:,,No...úplně vše nevím,například jak to pokračuje s fotografem,zdál se dost neodbytný?!"

Rosalie:,,Jsi hrozně zvědavá.Vydrž,už budem u mě."




Chloe:,,Tak povídej,jaká je tedy Mia?!Nezlob se,že Ti to pořád říkám,ale měla by jsi jednou provždy na Marca zapomenout!On si Tě nezaslouží!"

Rosalie:,,Mia je úplně jiná,než-li jsem si představovala a chápu,proč se do ní zamiloval a proč jí miluje.Jí musí milovat prostě každý,pochopila by jsi to,kdyby jsi jí viděla a chvíli s ní mluvila.Nevím,jestli na Marca někdy zapomenu,ale možná ho přestanu jednou milovat?!"

Chloe:,,No nevím?!V Tvém případě se snad jedná už o posedlost(úsměv)?!Miu jsem viděla v novinách,byl tam krátký článek o její firmě a o svatbě s Marcem.Promiň,že to říkám,ale je to skutečně krásná žena,ale to nebude určitě jediný důvod,čím Marca okouzlila,hmm?!"

Rosalie:,,Však jsem řekla,musela by jsi jí poznat osobně."




Chloe:,,A co ten fotograf,dal už pokoj?!"

Rosalie:,,Vyspala jsem se s ním."

Chloe:,,Cože jsi udělala?!?Když jsme spolu mluvily po telefonu naposledy,tak si říkala,že Tě pořád pronásleduje a je dotěrný protiva a ty jsi s ním vlezla do postele?!Uniklo mi snad něco?!?Takhle se přeci ty nechováš?!?"

Rosalie:,,Máš pravdu.Skutečně byl dotěrný,ale jednou mě vytáhl na skleničku a já šla,protože jsem si řekla,že mi pak dá třeba pokoj?!Musela jsem na něj změnit názor,je zábavný a šarmantní.Nechala jsem se pozvat později i na večeři a zkrátka jsme se začali vídat.Po jedné naší schůzce,jsem ho zkrátka pozvala ke mě domů a stalo se,no."

Chloe:,,Stálo to aspoň za to?!Vídáte se dál nebo to skončilo?!"

Rosalie.,,Upřímně,byl to můj nejlepší milenec.Počítala jsem s tím,že to skončí.Víš,Daniel není zrovna na vztahy a proto mě překvapilo jeho chování,vídáme se i dál.Nejhorší na tom je to,že je to bratr Mii.Věděla jsem to skoro od začátku a snažila se to využít,nějak...,ale...bojím se,co bude až zjistí pravdu..."

Chloe:,,Rosalie,slyšíš se co říkáš?!Ty jsi se do něj zamilovala?!"

Rosalie:,,Nesmysl."

Chloe:,,No...mě se to jako nesmysl nezdá!"





La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....