pátek 17. června 2016

Něco si vyjasníme!



Daniel:,,Několik dní jsem tě neviděl a taková změna?!A mimochodem,kde jsi vlastně byla?!"

Rosalie:,,Byla jsem služebně v Římě a v Londýně,nechala jsem Ti vzkaz,copak jsi ho nedostal?!Změna?!Á...ty myslíš vlasy.No...říkal jsi,že se Ti líbí víc rozpuštěné vlasy,tak jsem Ti chtěla udělat radost."

Daniel:,,Vzkaz jsem dostal,ale bylo nepříjemné zjištění,že jsi pryč.Potřeboval jsem s Tebou mluvit a taky Tě vidět,být s Tebou.Nemyslel jsem jen vlasy,ale i ty šaty.To není Tvůj styl Rose,i když Ti to tedy hrozně moc sluší."

Rosalie:,,Děkuji.Asi máš pravdu.Šaty mi půjčila Izabelle a vlasy byl můj nápad.A to jsi ještě neviděl,co mám pod šaty(smích)?!Netušila jsem,že to bude takový problém,když na pár dní odjedu."

Daniel:,,Nenapadlo Tě,že by jsi mi prostě mohla chybět?!Na to bych se rád podíval,co je pod šatičkama(smích)..."

Rosalie:,,Možná Ti to dovolím,ale teď se dáme do jídla.Nesnáším studenou pizzu!"




Rosalie:,,Tak co na to říkáš?!Objednala jsem to přes internet(smích)..."

Daniel:,,Wau...jsi hříšně krásná..."

Rosalie:,,Tak přijdeš za mnou nebo tam budeš jenom stát s otevřenou pusou(smích)?!"




Daniel:,,Už vím,kdo byl Tvůj manžel,Rosalie.Možná bylo dobře,že jsi byla mimo město.Potřeboval jsem to strávit a trochu přemýšlet.Byl jsem tuhle u své sestry a během rozhovoru,jsem se zmínil,že s někým chodím a řekl Tvé jméno.Všichni na mě zírali.Marco mi doporučil,abych dal od Tebe ruce pryč.Prý jsem jen Tvým nástrojem,jak ublížit Mie,to je má sestra,ale to ty jistě víš.Něco si vyjasníme hned.Nechci být využívaný,už protože to myslím s Tebou vážně Rose.Co mi k tomu řekneš ty?!"

Rosalie:,,Och Danieli.Nechci aby jsi se kvůli mě rozhádal se svou rodinou.Ano,na začátku mě to možná i napadlo,ale hodně se toho změnilo."

Daniel:,,Jsem rád,že jsi upřímná a co konkrétně se pro Tebe změnilo,Rosalie?!"

Rosalie:,,Přestala jsem konečně milovat Marca,samotnou mě to překvapilo.Ještě víc mě překvapilo,že miluji někoho jiného.Tebe."

Daniel:,,Tak to rád slyším,že v tom lítáme oba..."





Přeji krásný víkend,
La Micha & její panenky.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....