neděle 29. května 2016

Právo na lásku




Daniel:,,Něco slavíme?!"

Marco:,,Ne,jen je hezké,když se nás sejde u jídla víc."

Mia:,,Můžeš si někoho příště přivést,Dane(smích)?!"

Daniel:,,Možná Tě vezmu za slovo,sestřičko."

Mia:,,To myslíš vážně?Copak s někým vážně chodíš?!"

Daniel:,,Vypadá to tak..."

Anna:,,To se ovšem do příště může několikrát změnit,že Daníku?!"

Daniel:,,Pch...co vy víte..."





Mia:,,Pokud opravdu s někým chodíš,tak jsem jen ráda.Snad Ti to konečně výjde?!A jak se jmenuje ta vyvolená?!"

Daniel:,,Má krásné jméno.Jmenuje se Rosalie Hardyová.Co se všichni tak díváte?!"




Marco:,,Ehm...říkal jsi Rosalie Hardyová?!Vlastní uměleckou galerii,že?!"

Daniel:,,Jasně,to je ona.Jak ji znáš ty,nevěděl jsem,že se zajímáš o umění?!"

Marco:,,Nezajímám.Je to moje bývalá žena."

Mia:,,Danieli,bude lepší když to s ní ukončíš!"





Daniel:,,Cože?!?Tak to ani náhodou!Pokud se Vám to nelíbí,tak je to ovšem Váš problém!"

Marco:,,Vážně Danieli,rozejdi se s ní dokud je ještě čas!Jen si s Tebou hraje a navíc Tě dle mého názoru využívá,aby ublížila mně a Mie.Znám jí a vím,jaká to je intrikánka!"

Daniel:,,Tak to ani náhodou a vůbec,že zrovna ty se budeš opovažovat někoho soudit bych tedy nečekal.Ona Ti možná lhala,ale ty si podváděl mou sestru,tak mi tu nevykládej něco o morálce atd...!"

Mia:,,To jsi Dane nemusel.Posaď se,najíme se a vše v klidu proberem..."

Daniel:,,Není co probírat!Kvůli Vám se s Rose nerozejdu,mám také právo na lásku,ne?!Hlad mě už přešel!"





Mia:,,Kam jdeš?!"

Daniel:,,Pryč a vyprovázet mě nemusíte.Ke dveřím trefím.Dobrou chuť!"





Hezkou neděli,
La Micha & její panenky.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...