sobota 21. května 2016

Vzhůru k oblakům




,,Byl to krásný večer.Pořád Tě to se mnou ještě baví,Danieli?!"

,,To je hloupá otázka Rose,kdyby ne,věř mi že bych tu nebyl!Jsi krásná,chytrá a velice zajímavá žena Rosalie.Věřím,že pod povrchem Tvé rádoby snobské fasády skrýváš mnohem víc,než-li vidí Tvé okolí.Je to maska pro veřejnost."

,,Jsi psycholog?!"

,,Ne,ale mám pravdu Rosalie.Tak a už jsme před Tvým domem,je čas se rozloučit a popřát si dobrou noc..."









,,Jestli chceš,můžeš jít se mnou..."

,,Rosalie,jestli půjdu nahoru,tak o žádný kafe nestojím,ale zavedu Tě vzhůru k oblakům..."

,,Kafe Ti nenabízím,žádné ani nemám.Nepiju kafe."

,,Tak co děláme ještě tady na ulici?!"









,,Bydlíš tu sama a máš tak obrovský byt,na co?!"

,,Mám ráda prostor."

,,Fialová Ti sluší..."








,,Jsi lhář."

,,Vážně a v čem jsem lhal?!"

,,Říkal jsi,že mě vezmeš k oblakům...Myslím,že jsem byla v desátým nebi(úsměv)."

,,Co na to říct?!"

,,Měl jsi asi hodně žen,že?!V novinách se o tobě dost psalo..."

,,Noviny někdy přehánějí.Nebudu nic mlžit,ano několik žen jsem měl."

,,Miloval si nějakou nebo to byly jen postelové známosti?!"

,,Jsi moc zvědavá,pak se budu ptát já Tebe(smích)...Kdysi jsem miloval jednu ženu,jmenovala se Connie.Byla to modelka,určitě jí znáš,je dost známá.Myslel jsem,že to bude navždy.Bohužel ona měla jiné plány a já myslel,že mě to zabije.Myslím,že tehdy jsem si přísahal,že se už nikdy nezamiluji a začal jsem si jen brát,nic vážného...Pak jsem se seznámil s mladou dívkou Fellon a ona mi otočila můj svět vzhůru nohama a já začal věřit,že jsem možná našel tu pravou...Tady vidíš,jak jsem naivní blázen?!"

,,Proč jste se rozešli?!"

,,Nevěřila mi.Navíc jsem zjistil,že je to sestra Connie,takže je dobře že to ta maličká ukončila."

,,Nemůžeš se jí divit,že Ti moc nevěřila,když se toho tolik o Tobě napsalo a pokaždé jsi byl vyfocen s jinou ženou?!Navíc Danieli,ty nejsi zrovna typ věrného muže,ne?!"

,,Nemůžu za to,že se kolem mě točí pořád nějaké ženské?!Umím být věrný.Connie jsem byl...."

,,Raději změníme téma."

,,Dobrý nápad.Teď se budu ptát já.Říkala jsi,že jsi rozvedená,proč?!"

,,Lidé se často rozváději,na tom není nic zvláštního."

,,To není odpověď!"

,,Dobře,prostě jsem mu lhala a když to zjistil,tak se chtěl rozvést.Nejsem na sebe pyšná a mrzí mě to,ale tehdy jsem neviděla jinou možnost."

,,V čem jsi mu lhala?!"

,,Že jsem těhotná a já ani nebyla."

,,Sice to je tedy mazec,ale nechápu,že tohle mu jako důvod k rozvodu stačilo?!Asi to musel být pěkný idiot,když chtěl rozvod kvůli takové malichernosti?!Očekával jsem Tvou nevěru nebo jeho....,ale tohle?!Když člověk někoho moc miluje,tak dělá pro něj různé blbosti..."

,,Je to už pryč.Ty tu zůstaneš do rána,Danieli?!"

,,Pokud Ti to nevadí,tak rád bych..."

,,Když se k ránu nevypaříš,tak Ti udělám moc dobrou snídani?!"

,,Rosalie,mě se jen tak nezbavíš!"





Přeji krásný večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...