neděle 17. července 2016

Každý se dočká



Izabelle:,,Tak jsi se konečně dočkala své vytoužené dovolené a co máš v plánu?!"

Scarlett:,,No...zítra odlétám do Brazílie,za našima a pak bych chtěla do Řecka,dost mě to tam láká.Ještě uvidím.Plánuji ale lenošit a nic nedělat.A co ty,pojedete někam s Christianem?!"

Izabelle:,,Já mám teď fůru práce v cukrářství.To víš,vrcholí svatby.Mám toho tolik,že jsem se musela porozhlédnout po nějaké síle,aby se vše stíhalo do termínů.S Christianem chcem někam vyrazit,ale spíš až v září."

Scarlett:,,Tak to tě tedy lituji,trávit takhle blbě léto."

Izabelle:,,Nestěžuji si,však já si to vyberu později..."




Izabelle:,,Co říkáš na ten večírek,který se konal v New Yorku?!Bavila jsi se?!"

Scarlett:,,Byla to zajímavá zkušenost pro dobrou věc.Četla jsi,co se psalo?!"

Izabelle:,,Já bulváry nečtu a mám klid."

Scarlett:,,Možná děláš dobře.Kritizovali moje černé šaty,prý jsem měla zvolit jinou barvu a chudák Elena musela vyklidit pole,po tvém příchodu s Christianem."

Izabelle:,,Právě z toho důvodu se o to nezajímám,co kde píšou a mám klid.Ty to udělej také,jinak se z toho zblázníš!"





La Micha & její panenky

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....