neděle 16. října 2016

Imogen Be Daring




Nevím,pro koho to je větší překvapení,že jsem ubytovala panenku s tělem Nu FaceSmějící se.Pravda je taková,že tato panenka se mi velice moc líbila už na promu a její fotky na flickru jsou překrásné.Navíc je to tvář,kterou ještě nemám a je velice líbivá.Prostě jsem to riskla.
Abych řekla pravdu,tak tohle nové tělíčko Nu Face se mi líbí mnohem víc,než-li to původní.Někdy nafotím pro srovnání.





The Nu Face Collection - Dressed
W Club - Upgrade
Imogen Be Daring 2016

Panenku jsem kupovala novou a kompletní.Mám jí od Míši.Pouze šperky nemá,ale to mi nevadí,protože já a lebky opravdu nejdou k soběUsmívající se.Dostala náhradní náušničky.
Hrozně moc jsem se na ní těšila a v reálu je opravdu tak krásná,jak vypadala na flickru.Vlasy jsem jí umyla,protože byly hrozně mastné a zplihlé.Nemá hustou hřívu,ale k jejímu obličeji by to ani nešlo.
Stále nemá jméno,nemůžu se rozhodnoutZamračený.Budu velice ráda,když mi pomůžete s výběrem.Zde jsou jména,která jsem měla pro ni připravená:
- Camilla
- Sistine
- Christina
Pokud Vás napadá jiné jméno,tak mi ho napište do komentáře,děkujiLíbající.

















Je velice hezká,ale přiznám se,že mám problém jí pořádně nafotitNerozhodný





Jsem moc ráda,že se mi podařilo pro ni získat tohle oblečení s doplňkyUsmívající se.













Moc se mi líbí její hnědé oči s kombinací světlých vlasů.










Prozradím Vám,že necestovala samaUsmívající se.Přibrala jsem k ní ještě tmavé dvojče ze setu Never Ordinary Lilith + oblečení s doplňkyMrkající.
Ta bude mít svůj vlastní článek zase příště.Pokud tedy dám dohromady fotky,protože je sice překrásná,ale fotí se ještě hůř,než-li ImogenZamračený!Závidím lidem na flickru jejich překrásné fotografie!













Krásný zbytek neděle,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....