čtvrtek 6. října 2016

Problémy nepřestávají



Angelika:,,Alex není doma,už zase?!"

Jasmína:,,Ne,skoro se nevídáme.Je pořád v ateliéru.Nerozumím mu.Někdy je milý,tak jako dřív,ale někdy se chová dost hrubě."

Angelika:,,Doufala jsem,že po výstavě bude klid?!Evidentně jsem se mýlila!Promluvím si s ním!"

Jasmína:,,Nebude to k ničemu..."




Angelika:,,Možná...zkusit to ovšem musím...Zatím se měj Jasmíno.Zavolej mi,kdyby jsi něco potřebovala,ano?!"




Alex:,,Tak co se děje,že jsi se mnou potřebovala tak nutně mluvit,drahá Angeliko?!"

Angelika:,,Laskavě si odpusť,tenhle svůj arogantní tón!Copak vlastně pořád děláš,Alexi?!"

Alex:,,Pracuji.Maluji.Já si nevzal pracháče,jako někdo."

Angelika:,,Ne,ale doma máš milou a hodnou ženu,která tě miluje a nechápe tvé nálady.Alexi,nechci aby se Jasmína trápila,jasný?!Koukej se dát zase do pořádku!"




Alex:,,Copak,Jasmína si snad stěžovala?!"

Angelika:,,To ani nemusí.Není slepá a vidí,že se s tebou něco děje.Díkybohu nejspíš ani netuší,v čem lítáš!Myslela jsem si,že si s tím přestal Alexi?!"

Alex:,,Podívej,měl jsem toho teď hodně.Tlačil mě čas,nestíhal jsem...Neboj,zase to bude o.k.Věř mi!"

Angelika:,,Měl by jsi jít na léčení."

Alex:,,To nikdy!Hele,já Jasmínu miluji a jen co dodělám ještě pár obrazů,tak vše Jasmíně vynahradím."

Angelika:,,Ničí tě to!Prosím Alexi dělej s tím něco,dřív než-li si Jasmína uvědomí v čem to jedeš!"

Alex:,,Neboj se,bude to zase jako dřív.Slibuji."





Následující ráno






La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....