pondělí 10. října 2016

Kámošky,které se dlouho neviděly




Izabelle:,,Moc se omlouvám,čekáš dlouho Mio?!Dnes to byl náročný den v práci.Objednávky byly nekonečné..."

Mia:,,Ani né.I já toho dnes měla v práci až nad hlavu a pak,kdyby jsi jednou přišla včas,bála bych se,jestli se něco nestalo(smích)."

Izabelle:,,No jo no...,ale povídej,co je nového,jak se máš?!Moc ti to Mio sluší.Zdá se,že manželství ti prospívá."

Mia:,,Moc děkuji.Také jen kveteš.Poznala jsem poslední Marcovu sestru.Byla tu přes víkend,ale v listopadu se tu ukáže na delší dobu,kvůli práci.Jmenuje se Vanessa.Znáš jí jistě také,je to kamarádka Rosalie.Hned mě na to upozornila."

Izabelle:,,Jistě,Vanessu znám,ale né tak,jako jí zná Rosalie.Opravdu jsou to přítelkyně.Poslyš,myslím že to Vanessa nemyslela zle.Pokud vím,je jiná,než-li Elena.Vanessa říká vše naplno,ale není zákeřná,ani pomstichtivá.Je to pravá dáma a..."

Mia:,,Nemusíš jí Izabelle obhajovat.Řekla mi toho mnohem víc.Prý mě vítá v rodině,ačkoliv jí mrzí otcův postoj,ale prý si časem zvykne a Marco najde způsob,jak mě bude muset přijmout.Vyčetla Eleně,že se ke mě chovale velice nezdvořile a prý podle domu mám velice dobrý vkus.Zdám se jí milá a chytrá.Dále mě informovala o tom,že je zvláštní,že s ženy se kterýma se scházel Marco,tak velice dobře s nima vycházela.Zná i Devony a mrzí jí,jak se otec k ní zachoval.S Rosalie se přátelí už od dětství a nehodlá na tom nic měnit,prý se s ní nerozvedla ona,ale její bratr.Doufá,že my dvě budem také přítelkyně.Upřímně,brzo mě z nich třeštila hlava.Všichni pohromadě,jsou hrozně hluční.I mé kočky z toho hluku byly kapku nervózní.Také nám přivezla dárky a to všem.Milé gesto.Vlastně...ona je milá,chytrá,sebevědomá a myslím si,že ze sourozenců je slyšet nejvíce."

Izabelle:,,Od Vanessy problémy skutečně čekat nemusíš!"

Mia:,,Možná,přesto si nedokážu představit,že z nás mají být kamarádky,když se přátelí s Rosalie?!Promiň."

Izabelle:,,Jasně,chápu to.Chce to čas..."









Mia:,,No a jak se máš ty,co Christian?!"

Izabelle:,,V létě jsme toho měli oba hodně a tak na dovolenou jsme jeli až na konci září.Christian vybral Emiráty.Bylo to úžasné.Nikdy jsem nezažila takový luxus.Christian trochu nadhodil téma naše společná budoucnost.Tak trochu očekává,že já vše tady zabalím a přestěhuji se k němu do Londýna,ale to nepřipadá v úvahu.Mám tu podnik,přátelé a navíc to tady mám ráda.Miluji Paříž!On evidentně neuvažuje o tom,že by se přestěhoval sem!Jinak nám to klape."

Mia:,,Hmm...ale budete to muset nějak vyřešit a někdo z vás ten ústupek udělat bude muset.Pokud chcete být spolu?!"

Izabelle:,,Jen nechápu,proč mám balit já?!On své podniky může řídit kdekoliv."

Mia:,,Nebudem se kvůli tomu hádat,ještě my dvě(smích)...Nějak se to vyřeší...."

Izabelle:,,Máš pravdu.Mimochodem,už jsi strávila,že tvůj bratr chodí s Rose?!"

Mia:,,Snažím se.Musím přiznat,že nikdy jsem ho neviděla tak klidného,usazeného a zamilovaného.Přesto si nedokážu představit společné večeře nebo jinak spolu trávit čas všichni spolu?!"

Izabelle:,,I to chce čas.Však si to sedne,časem.Mělo by tě uklidnit,že Rosalie je také hodně zamilovaná a myslí to s ním vážně."

Mia:,,Hmm...tak kam zajdem na tu večeři,už mám hlad..."









La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....