neděle 16. října 2016

Never Ordinary Lilith 2015




The Nu Face collection 2015
W Club Exclusive - Limited Edition
Never Ordinary Eden & Lilith Gift Set - 1520ks

- já jsem si pořídila tmavovlasé dvojče Lilith + oblečení s doplňky

Lilith (jméno jí zůstává) přicestovala s Imogen (stále nevím jméno).Její originál účes,jsem bez přemýšlení a dlouhého uvažování rozpustila a vlasy jsem umyla.Bála jsem se té ofiny,ale nevidím v tom žádný problém.Spíš mám velký problém s focením.Lilith má krásný,jemný obličej a hnědé oči.





Panenku jsem fotila několikrát a stále to není onoPlačící...









Oblečení mají dvojčata tedy luxusní a doplňky jsou také tedy moc parádníUsmívající se.Jsem velice šťastná,že se mi je podařilo získatMrkající.









Fotky jsou v hrozné kvalitě,ale asi mi to bude trvat,než najdu způsob,jak jí mám fotitNerozhodný...








Krásný zbytek neděle,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....