neděle 1. ledna 2017

Veronique Perrin Cover Girl 2016 - Avery




SUPERMODEL 2016
Convention Collection Exclusive - Dressed
Veronique Perrin Cover Girl - Limited Edition of 500

Nemohla jsem odolat této bohyni a tak se stalo,že pod stromečkem,jsem měla dvě SUPERMODELKYMrkající.I tato panenka byla nová a kompletní,tvář Veronique se mi začíná také celkem hromadit a vůbec mi to nevadíSmějící se.
Tato panenka má obzvlášť přepychové šaty,aspoň tedy mě se líbí víc.Jak psala Míša na svém blogu,šaty této panenky jsou z velmi pěkné látky,ovšem také dost choulostivé.Trochu se obávám,že se pomačkají až je panence vysvléknu a složím do krabiceZamračený.Vršek šatů se dá svléknout a tak panenka získá krásné minišaty,které uvidíte na pozdějších fotografiích.Má ladící šperky k šatům a mnohem hezčí střevíčky,než její kolegyně Vanessa Chameleon.Zas na druhou stranu střevíce od Vanessy se nazouvají lépe,to si člověk asi nevybereSmějící se?!
Ačkoliv měla panenka krásný účes,věděla jsem,že tak u mě rozhodně nezůstane a i jí jsem vlasy umyla a rozčesávala.Mám jinou představu,chtěla bych časem docílit toho,aby vlasy byly hladké a rovné.Mimochodem,musím Vám říct,že obě panenky mají po kvalitní stránce nejhorší struktůru vlasů ze všech mých panenekNerozhodný.






Avery Berglundová (1.února 1987)

má italské a francouzské předky.Patří mezi nejlepší modelky a proslavila se v reklamě na parfém Versage.Objevili jí v obchodním domě,kde měla brigádu jako prodavačka v parfumérii a tak ve 14ti letech začala s modelingem.Studovala obchodní akademii a hlásila se na právo,přestože jí vybrali,tak do školy už nenastoupila a naplno se živí modelingem.





Avery Berglundová na charitativním plese,který pořádala Natalia Farow,obě se spolu kamarádí už léta.Avery měla na sobě přepychovou róbu od Fashion Royalty,stejně jako její kamarádka Natalia.





Avery










Avery Berglundová - modelka





Avery je velice krásná





Přeji krásný Nový rok 2017,

La Micha & její panenkyLíbající.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...