neděle 15. ledna 2017

Tvář Anja




Tvář Anja se mi moc líbí.Bohužel vlastním pouze dvě panenky s touhle tváří.Obě jsou moc krásné a přesto je každá jiná.





Anja In Sequins - moje Anna,byla mou první panenkou z řady Integrity Toys.Možná právě proto k ní mám takový hluboký vztah.Tělíčko má to původní Nu Face.

Její tělíčko působí opáleně a v její krásné tváři její modré oči jen svítí.Její vlasy mají moc pěkný odstín hnědé,taková teplá čokoláda.Vlasy podél tváře má kratší,dřív mi to vadilo,ale už jsem si zvykla.To samé můžu říct i o jejím tělíčkuSmějící se,že jsem si zvyklaMrkající.

Panence jsem dala jméno Anna a v mých příbězích je nejlepší kamarádkou hlavní postavy a tou je Mia.Také je sestřenicí Marca,který je manžel právě Mii.Anna pochází z Itálie,ale nyní už pár let žije a pracuje v Praze.Je skvělou právničkou.





Anna















Anja as Agent 355 - moje Fallon.Tato Anja má tělo FR2 a tělíčko velice světlé,ale i jí ve tváři vynikají krásné modré oči.Má hustou hřívu vlasů.

Fallon mám také už nějaký ten pátek,přesto jsem jí do příběhů nezapojovala.To se ovšem změní,mám s ní velké plány.Možná se Vám moje plány líbit nebudou,ale pro pokračování příběhu jsou nutné změny a jisté zásahy.Fallon žije na anglickém venkově,kde chová koně.Věnuje se výstavám i závodům,hlavně parkuru.









Anna & Fallon





Krásný zbytek neděle,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...