neděle 1. ledna 2017

Vanessa Perrin Chameleon 2016 - Evelyn




SUPERMODEL 2016
Convention Collection Exclusive - Dressed
Vanessa Perrin Chameleon - Limited Edition of 500





Myslím si,že nikoho z Vás nepřekvapí,když u mě uvidíte další krásnou panenku s tváří VanessaSmějící se.Ano,je to tak.Další kráska a rozhodně to nebude poslední Vanessa,aspoň tedy doufámUsmívající se?!Panenku mám doma už delší dobu a bylo utrpení počkat až do Štědrého dne.Panenka byla nová,originál zabalená a se vším,co k ní patří.

Narovinu se přiznám,že její druhé šaty krátké,červené jsem se chystala prodat,protože jsem si myslela,co bych já dělala s takovýma šatama?!?Nakonec jsem ráda,že jsem si je nechala.Už je má na sobě Imogen a překvapivě jí moc sluší,ale o ní zas někdy jindy.
K této panence patří úžasné a na první pohled luxusní plesové šaty.Líbí se mi i barvou,bílo - zlatá kombinace je vážně luxusní.Šaty jsou o to víc zajímavé,že k nim patří krátká minisukně,kterou můžu různě kombinovat i s jiným oblečením.Trochu mě překvapily boty,jsou sice krásné,ale zdají se mi k šatům celkem takové humpolácké.Uvítala bych klasické lodičky,například.Šperky jsou moc hezké,zas něco jiného,než doposud.
Přiznám se,že jsem si na tuhle novou Vanessu musela trochu zvyknout.Nebyla to láska na první pohled,jako u většiny jiných Vaness a nevím,čím to bylo?!Také se přiznám,že je nyní nejslabším článkem v mé sbírce.
Vlasy jsem jí umyla a snažila se je víc narovnat a pokračuji v narovnávání dál.Má pěknou barvu očí a celkově hezké líčení.





Evelyn Von Lambergová (3.ledna 1990),

se narodila v Anglii.Pochází z vážené a bohaté aristokratické rodiny Von Lambergů.Přestože studovala na prestižních školách a má vysoké vzdělání,nikdy nemusí pracovat a ničím se ani neživí.Věnuje se charitě a pěstuje růže.Má přátelé ve vysokých kruzích a ráda se účastní různých večírků a plesů.Byla zasnoubená s jistým hrabětem,ale pár týdnů před svatbou se provalila jeho nevěra s jistou herečkou a tak svatbu zrušila a s nevěrníkem se rozešla.
Evelyn je sestřenicí známého byznysmena Christiana Von Lamberga.





Evelyn Von Lambergová













Evelyn v krásných šatech od návrhářky Jany Edrové




La Micha & její panenkyUsmívající se

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...