pondělí 4. června 2018

Následky




Evelyn se doslechla o autonehodě a chce od svého bratrance vysvětlení,co se včera v noci přihodilo...






Bohužel Christian zrovna nemá dobrou náladu.Má za sebou těžkou noc a nyní je dost opilý a vzteklý...







Evelyn: ,,Bože!Christiane,můžeš mi říct co se sakra stalo včera večer,že Fallon měla autonehodu a nyní leží v nemocnici?!Co se stalo?!?Jak na tom je?!?A jak to vypadáš?!?"

Christian: ,,Celou dobu jste mi lhaly,obě dvě!Netvrď mi,že o ničem nevíš,jste kámošky!"

Evelyn: ,,V čem jsme ti podle tebe lhaly,buď prosím konkrétní?!?"

Christian: ,,Je toho víc??Těch lží??"

Evelyn: ,,Tohle nikam nevede.Řekni přímo co se tu sakra děje?!?"

Christian: ,,O tom,že Fallon nemůže mít děti d....!Ty jsi věděla,že jako holka měla vážné zranění,které jí způsobil kůň a následkem toho jí lékaři oznámili,že bude mít problém s otěhotněním.Přiznala se mi včera večer,když jsem naléhal,že půjdeme na vyšetření.Skončilo to hádkou.Chtěla jet k sobě na ranč.No a zbytek víš..."

Evelyn: ,,Ano,přiznávám že jsem o tom věděla a nebudu se omlouvat za to,že jsem ti o tom neřekla!Proč chtěla na ranč a v noci ??"

Christian: ,,Vážně to chceš vědět?!?Řekl jsem jí,že zažádám o rozvod."

Evelyn: ,,Jsi sobec."

Christian: ,,Tak já jsem sobec?!?Vypadni!"

Christian se rozzuří a mrští s flaškou přes pokoj,převrhne i stolek...







Evelyn: ,,Uklidni se.Chápu,že je to šok,ale všechno se dá napravit.Můžete si dítě nějaké adoptovat nebo si najít vhodnou ženu,která by Vám dítě donosila..."

Christian: ,,To myslíš vážně co říkáš?!?Nikdy bych si Fallon nevzal,kdybych věděl,že ona sama není schopná mi dát vlastní dítě!To jsem rovnou mohl zůstat s Bells..."

Evelyn: ,,Co to říkáš?!Ty jí pořád miluješ,Izabell?!Proč jsi tedy přistoupil na manželství s Fallon,když jí nemiluješ?!?"

Christian: ,,Chtěl jsem od ní jen dítě...Ano,možná jsem nakonec sobec Evelyn..."

Najednou tu panuje dlouhé ticho a nikdo nic neříká...





Po dlouhé době se konečně zase ozve Christian a znovu požádá Evelyn,aby odešla.Chce být sám...


Evelyn: ,,Půjdu.Jen mi řekni,jak na tom je vlastně Fallon?!Mě nic neřeknou,v nemocnici jsem už byla."

Christian: ,,Je mimo ohrožení života.Má modřiny,otřes mozku a zlomenou ruku.Zůstane v nemocnici několik dní ještě na pozorování.Teď to víš a můžeš jít..."

Evelyn: ,,Co bude dál?!?"

Christian: ,,Nevím.Chci být sám.Přemýšlet."

Christian se otočí zády a tím dá silně najevo,že s rozhovorem už končí...dochází mu trpělivost i nervy....

Evelyn se tedy rozloučí a odchází,ale ještě mu řekne posledních pár vět...






Evelyn: ,,Fallon udělala chybu,že ti o tom neřekla,ale říká se,že ve válce a v lásce je vše povolené.Fallon tě miluje bez podmínek,můžeš tohle říct o té své Izabelle?!?"






Přeji hezký pracovní týden,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....