pátek 6. července 2018

IT - druhá kniha




Tak jsem se dočkala pokračováníUsmívající se.V prosinci jsem si od Míši kupovala její první knihu,kde představovala panenky od IT za rok 2015 a 2016.Kniha se mi moc líbila,byla srozumitelně zpracovaná.Navíc,kdo se sběratelstvím teprve začíná,tak mu tato kniha může pomoct s výběrem panenky.Já si v ní ráda zalistuji i jen tak pro radost.Byla jsem nadšená,když se Míša rozhodla vydat knihu i z předešlých let.A tak jí tedy tady mámeSmějící se.Jedná se o roky 2012 až 2014.Jsem ráda,že Míša přišla s takovým nápadem,když to nenapadlo samotné výrobce panenekNerozhodný.

















Kniha je plná krásných fotografií.




Ke každé panence je přidán popisek,což je užitečné pro začátečníky nebo pro oživení.




Určitě je kniha zajímavá a stojí za toUsmívající se












Obě knihyUsmívající se





Přeji vám krásný víkend,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...