neděle 29. července 2018

Přistiženi




Tasmin: ,,Myslím,že oběd u našich dopadl více než dobře.Vedl sis skvěle.Marco sice na začátku byl podezřele zamlklý,ale pak už byl zase svůj a Miu sis získal už jen tím,jak jsi blbnul s malou."






Nick: ,,Tak Marcovi se zase nemůžeš tolik divit.Vždyť jsi mu přivedla chlapa,se kterým spíš a jsi jeho dcera,i když dospělá.Melody je rozkošná.Děti mi nevadí,takže jestli to byla nějaká zkouška,tak snad jsem uspěl (smích) ??Vlastně jediné co mě překvapilo,že tam nebyl ještě někdo další,tetičky například??"

Tasmin: ,,Přeci mu musí být jasné,že nejsi můj první chlap?!?Ale asi máš pravdu.No,Melody to určitě bude mít mnohem těžší,až si bude chtít domů přivést chlapce (smích) .Melody je skvělá a nebyla to žádná zkouška.Vlastně nás to překvapilo všechny.Melody se obvykle cizích lidí bojí a k tobě se hrnula s radostí.Anna s Vanessou jsou na tebe velice zvědavé,ale přeci jen tě nechtěli vyděsit a tak se společné setkání odkládá na jindy,neboj."

Nick: ,,Já se nebojím,vlastně se na další setkání těším.Marco s Miou jsou mi sympatický a tak předpokládám,že i zbytek tvé rodiny bude také v pohodě.To mi připomíná,že Tegan se s tebou chce také seznámit,až přijede do města.Mám tě pozdravovat a těší se na setkání."

Tasmin: ,,Také se těším na tvou sestru.Doufám,že budeme spolu vycházet?!Sestry jsou někdy žárlivé.Mia měla na začátku s Elenou problémy,teď jsou už naštěstí v pohodě."

Nick: ,,Moje sestra není Elena,ale uvidíš sama."






Nick: ,,Chci se tě na něco zeptat.Nechci odpověď hned,jen aby jsi o tom aspoň přemýšlela."

Tasmin: ,,Ptej se,na co chceš znát odpověď?!?"

Nick: ,,Rád bych tě měl pořád u sebe.Přestěhuješ se ke mě??Vím,že ještě byt není úplně hotový,chybí nábytek v obýváku a pár drobností,ale to není podstatné.Tak co ty na to?!?"

Tasmin: ,,Nicku,to je vážné rozhodnutí.Ještě bych raději počkala.Neříkám ne,ale dejme tomu ještě čas,ano?!"

Nick: ,,Dobře,nebudu naléhat.Miluji tě a zkrátka nechci být od tebe zbytečně daleko,ale budu respektovat tvé rozhodnutí."

Tasmin: ,,Dobrá,budu o tom přemýšlet..."






Selena: ,,Tak takhle to tedy je?!"






Nick: ,,Seleno prosím,nedělej z toho drama.Je mi líto,že jsem v tobě probudil něco,co jsem nechtěl,ale nebyl to záměr.Věř mi."

Selena: ,,Nemusíš se obávat,nebudu tu dělat žádné scény.Jsi hajzl a chlap,to se dalo i čekat!Ty ovšem Tasmin,jsi mě tedy zklamala mnohem víc!Myslela jsem,že jsme kamarádky?!"

Tasmin: ,,Seleno prosím,nech si to vysvětlit?!?"








Selena: ,,Nechci nic slyšet a zvlášť né od tebe!Už chápu všechny ty květiny a ty tvoje schůzky.Je mi jen líto,že sis neudělala čas a neřekla mi to!"

Tasmin: ,,Chtěla jsem ti to říct,ale nebyla příležitost..."

Selena: ,,To jsou jen výmluvy Tasmin."





Selena: ,,Nechci nic už slyšet.To stačí.Hezkou dovolenou."






Tasmin: ,,Seleno je mi to vážně moc líto.Chtěla jsem ti to říct,ale nevěděla jsem jak a bála se tvé reakce...prosím odpusť..."

Selena: ,,Nevím,co čekáš,že teď řeknu Tasmin?!Promiň,ale ráda bych šla."










Tasmin: ,,Zavoláme si...??"











Nick: ,,Nech jí být.Potřebuje čas,aby se s tím smířila.Bude to zase ok,uvidíš?!"

Tasmin: ,,Měla jsem najít způsob,jak jí to říct dřív.Doufám,že mi odpustí?!Nerada bych,aby bylo dusno.Pracujeme spolu a mám jí ráda."

Nick: ,,Já vím.Chce to zkrátka čas.Ona se uklidní.Pojď,půjdeme na zmrzlinu.Ta nám zvedne náladu."

Tasmin: ,,Zmrzlina?!?"

Nick: ,,No...možná doma by byla ještě lepší..."






Krásný zbytek neděle,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...