pondělí 16. července 2018

Svatební šaty od Lali




Svatební šaty mi na zakázku ušila švadlenka p.Martina Š. pod přezdívkou Lali.
Neměla jsem žádná speciální přání nebo požadavky.Nechala jsem to na p.Martině čím mě překvapí.Překvapila a velice příjemně.Šaty už mám doma pár týdnů,ale nebyl čas je nafotit.Jsou moc krásné.
Pro focení těchto šatů,jsem si vybrala Vanessu a Elys.Obě nevěsty vypadaly nádherně.





Vanessa předvádí svatební šaty se širší sukní.Látka je težší,podobná sametu bych řekla,ale jistá si nejsem.Jsou takové princeznovské a přesto nepůsobí přeplácaně.Líbí se mi decetní zdobení.Závoj je jednoduchý a je na skřipec.Musím říci,že tyto šaty se mi líbí o kapku více,přestože na fotkácj jejich půvab tolik nevyniká.





Zaostřeno na detaily.













Vanessu jsem vybrala pro tyhle šaty i kvůli jejímu účesu.






Vanessa






Možná by to vypadalo lépe,kdyby závoj byl delší...






Zdobení je i na zádech a šaty se zapínají na patentky.











Vanessa






Vanessa & Elys






Elys má šaty úzkého střihu,ale jsou o to více zdobené výšivkou.






Pěkné zdobení.










Zaostřeno na závoj Smějící se a dekolt.






I tyto šaty mají zdobení ze zadu a zapínání na patentky.Závoj opět drží ve vlasech díky skřipci.






Elyse se mi coby nevěsta moc líbí.






Elyse










Jak jsem už jednou zmínila,oboje šaty jsou moc krásné.Osobně se mi více líbí se širší sukní,i když na fotkách vypadají lépe ty,co předvádí Elyse.










Nevěřila bych,že to tak Elyse bude slušetUsmívající se






Vanessa s Elys






Tak která nevěsta se Vám líbí a hlavně které šatyUsmívající seMrkající ?!






La Micha & její panenkyLíbající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...