neděle 22. července 2018

Už několikáté rande




Nick: ,,Hmm...,tak večeře byla tedy výborná.Myslím,že jsme navštívili za těch pár týdnů co spolu randíme snad všechny skvělé restaurace ve městě (smích) ."

Tasmin: ,,Zdaleka ne,ještě mám pár v záloze.Kde ti to chutnalo nejvíce?!"

Nick: ,,No...asi mám nejraději tu u Luise a dnes v Maximovi to bylo také skvělé."

Tasmin: ,,Co podnikneme teď?!?"

Nick: ,,Nevím,co chceš ty?!Na kino je už asi pozdě,chceš jít někam do baru nebo se jen tak procházet?Jestli jsi unavená,tak tě doprovodím domů a budu se těšit na další naše rande."

Tasmin: ,,Hmm...a co kdyby jsi šel domů se mnou?!?"






Nick: ,,Rád bych,pokud je to co si přeješ..."

Tasmin: ,,Ano,přeji si to.Navíc bych ráda,kdyby jsi u mě zůstal až do rána..."






Nick: ,,Rád."










Tasmin: ,,Tak jdeme.Doma si můžeme dát skvělé víno.Mám jich pár od Anny."

Nick: ,,To je vlastně něco jako tvá teta,že?Už se v té vaší rodině trochu orientuji,všímáš si (smích) ?!"

Tasmin: ,,Neměla jsem žádnou rodinu,jen mamku než zemřela a teď mám tak velkou rodinu až se toho někdy děsím..."

Nick: ,,Proč,je přeci fajn mít velkou rodinu?!Nikdy nebudeš sama.Se sestrou jsme zůstali sami,tak vím o čem mluvím."

Tasmin: ,,Já vím a promiň.Já jen,že si stále zvykám.Jsou hluční,neustále se něco řeší,zkrátka se pořád u nich něco děje.Neříkám,že je to špatné,jen si stále ještě zvykám.Nikdy jsem nechápala,proč mají tak velké domy,ale u nich to je vlastně i nutnost (smích) .

Nick: ,,Je skvělé vědět,že máš kolem sebe dost lidí a víš,že ti v případě nouze pomůžou.Rád bych tvou rodinu poznal,někdy v budoucnu..."

Tasmin: ,,Tak to je skvělé.Ráda ti je představím.Mia s Marcem mi říkali,že tě mám pozvat někdy na oběd.Mají ohromný dům,dvě kočky a představím ti i svou malou nevlastní sestřičku Melody.Je úžasná.Doufám,že jsem tě nevyděsila (smích) ?!?"

Nick: ,,Vůbec ne.Klidně to můžeš domluvit.Na setkání se budu těšit.Proč vlastně svému otci stále říkáš Marco?!"

Tasmin: ,,Jak jsem řekla,zvykám si..."










Nick: ,,No,tak tohle jsme vyřešili...ještě tu záležitost se Selenou a bude klid."

Tasmin: ,,Řeknu jí to.Nebyla zkrátka příležitost.Za týden se vrací z dovolené,tak si s ní promluvím.Nastupuji pak na dovolenou já,tak se snad mezi tím uklidní než-li se vrátím z dovolené?!"

Nick: ,,Budu rád,až se to vyřeší.Cítím se kvůli tomu dost hloupě.Je mi líto,že jsem jí zklamal a způsobil,že si myslela,že mám o ní zájem."

Tasmin: ,,Kdo by se tomu také mohl divit?!Jsi hezký chlap a když zveš ženské na večeře atd...nemůžeš se potom divit,že si něco od toho slibují?!"

Nick: ,,Neříkej mi,že tady když chlap pozve ženskou na večeři,hned si jí musí vzít?!?"

Tasmin: ,,No...některé ženské to tak prostě chápají...nechme toho..."

Nick: ,,Počkej,tohle si musíme ujasnit!Ano,několikrát jsem jí pozval na večeři,protože jsem jí chtěl poděkovat,jak se stará o můj byt.Měla s tím dost práce.Navíc některé večeře byly až pracovní,dá se říci.Řešil se nábytek,tapety atd...Nic víc v tom z mé strany nebylo.S kinem přišla ona a mě bylo hloupé jí odmítnout.Protože jsem město neznal,byl jsem rád,že mě tady provedla.Toť vše.Pak jsem poznal tebe a zbytek víš..."

Tasmin: ,,Takže jste spolu nespali?!"

Nick: ,,Ne Tasmin.Zkoušela to,nejsem zase tak hloupý,abych nepoznal,že mě ženská svádí,ale nedovolil jsem jí to.To ti klidně může říci i ona,že nic nebylo.Věříš mi?!"

Tasmin: ,,Ano,věřím ti."












Tasmin: ,,Jsem ráda,že jsme si to vyjasnili.Tak a jdeme na to víno..."

Nick: ,,Tasmin,ty jsi jediná ženská,která mě zajímá a od které se nechám svádět..."






U Tasmin doma...


















Přeji krásný nedělní večer,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...