neděle 10. února 2019

Kyori Sato - Karma - Sacred Lotus 2018 - Charlotte




Fashion Royalty 2018 Collection - Sacred Lotus
Kyori Sato - Karma - 850ks

Dnes Vám představím nový přírůstek v roce 2019.Začátkem roku jsem si jí objednala u Míši.V pondělí mi dorazila a až dnes,jsem se dostala k jejímu focení a k napsání článku.
Panenka přicestovala nová a v plné výbavě.Má hezké šperky,ale né zase tak hezké jako její blond kolegyně ze stejné kolekceUsmívající se.Ovšem získává na bodech,kvůli vysokým,černým kozačkám.Šaty mě tedy vůbec nepotěšily,ALE získala jsem pěkné body,které mi hned zvedlo náladuMrkající.
Panenka má výrazné a celkem takové temné líčení,docela se mi to na ní i líbí.U této panenky jsem žádný účes nemusela rušit,takže si hezky prošla mytím a parádaSmějící se.Líbí se mi barva vlasů.







Ještě v krabici.






Doplňky: kabelka mě nenadchla,ale určitě jí budu sem tam používat.Šperky jsou v kombinaci zlato - černé.






No,opět mám dilema se jménem...původně jsem jí chtěla pojmenovat Paloma,ale také se mi k ní líbí i jméno Charlotte,tak co mi poradíte přátelé?!Děkuji za Vaše názory.






Je nádherná.










Z toho body mám radost.Pěkný materiál,zapíná se na zádech na háčky.Kozačky se mi také moc líbí.






Pěkná tvářička.






Co mě tedy překvapilo a nemile,že jí chybí kloub u pasu.Už jsem si na to zvykla a teď zas tohle...






Paloma nebo Charlotte













La Micha & její panenkyLíbající

Žádné komentáře:

Okomentovat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...