neděle 10. listopadu 2019

Co je nového...




Fallon s Christianem zhruba před rokem touhle dobou měli mezi sebou velmi napjatý vztah a nevědělo se vůbec,zda dokážou společnou krizi vůbec překonat.Ukázalo se ovšem,že jim záleží na společné budoucnosti a tak dnes jsou stále spolu a zdá se,že v pohodě....






Pohodu jim narušila Evelyn...

Evelyn: ,,Jé,nechtěla jsem rušit.Přijela jsem do města a tak mě napadlo se u Vás zastavit a popovídat si..."

Chris: ,,Příště by jsi mohla třeba zovolat,drahá sestřenko.Ale,když už jsi tu,tak pojď dál a já půjdu do pracovny,aby jste měli vy dvě klid na povídání,i když mi není tedy moc jasné,o čem se dokážete bavit celé hodiny?!"

Evely: ,,Drbeme,jak jinak bratránku." (smích)






Christian: ,,To jsem si mohl myslet,tak u toho být dámy nemusím.Zatím čau."






Evelyn: ,,Opravdu jsem Vás nechtěla rušit..."

Fallon: ,,Ále,to je v pohodě."

Evelyn: ,,Musím tedy říct,že Vy dva mi děláte velikou radost.Opravdu vypadáte v pohodě a ty vypadáš skvěle,moc Ti to sluší.Myslím,že Tě Christian začal vážně milovat...Dívá se jinak,než-li dřív."

Fallon: ,,Upřímně?!Neptám se.Ale máš pravdu,je to mezi námi v pohodě a když budu mluvit o sobě,tak můžu i říci,že jsem šťastná a to je fajn.Nevěřila jsem,že to dáme,ale loni o Vánocích se stal nejspíš zázrak.Na těch horách to bylo skvělý a od té doby to je jen lepší a lepší."

Evelyn: ,,Tak to ráda slyším.Je to vážně vidět.Jen kdyby jsi se ještě začala chovat tak,jak se sluší k Tvému postavení.Máš plný dům služebnictva,ale pohoštění přichystáš a doneseš ty sama!To je neslýchané!Nebo na oslavě,kdy jsi sama chodila a nabízela skleničky se šampanským,to jsem se vážně za Tebe styděla!"

Fallon: ,,Ale no tak?!Nebuď takový snob Evelyn,vždyť mi to nic neudělá."

Evelyn: ,,Nejsem snob a ty nejsi obyčejná žena,Tvůj manžel je šlechtic a tím pádem máš určité povinnosti a musíš se chovat podle jistých pravidel."

Fallon: ,,Bože,to jsi přišla jen proto,aby jsi mě zase poučovala a dávala mi lekce chování?!Náhodou jsem se zlepšila,to musíš uznat.Vždyť chodím i na manikůru."

Evelyn: ,,Milá zlatá,jestli očekáváš za to pochvalu,tak se pleteš.Tam by měla snad chodit automaticky každá žena?!Ale máš pravdu,nepřišla jsem Tě komandovat.Kde je Avril?!"






Fallon: ,,Avril se šla učit ke kamarádce."

Evelyn: ,,Překvapilo mě,že se vrátila do školy."

Fallon: ,,To nejsi jediná,bych řekla.Nejspíš si uvědomila,že na modeling se spoléhat tak úplně nemůže.Navíc ona je vážně dobrá v matice a tak by byla škoda,kdyby nerozvíjela svůj potenciál."

Evelyn: ,,To máš pravdu.Christianovi to také vždy šlo s čísly,je vidět,že dcera to podědila.A jak bylo v létě,odletěla k prarodičům?!"

Fallon: ,,Po společné dovolené v Dubaji nakonec ano.Christian jí slíbil,že kdyby chtěla zpět domů,tak není problém a hned by to zařídil,což jí asi uklidnilo.Nejspíš je vzala na milost,sem tam si zavolají.Vratit se ovšem do Kalifornie nechce,což si Christian oddechl.Má jí moc rád,myslím že kdyby se už nevrátila a rozhodla se žít znovu tam,bylo by to pro něj příliš těžké,pro nás všechny.I já tu rebelku mám ráda.Je tu s ní veselo."

Evelyn: ,,Tak to ráda slyším.Ano,Avril je správná.Poslyš,mohly bychom naplánovat zase společné nákupy?!"

Fallon: ,,To by nebyl problém.Jakmile se před Avril zmíním o nákupech,tak je hned připravená.Domluvím to."

Evelyn: ,,A stále s Tebou chodí k těm spradlavým koním,ještě jí to nepřestalo bavit?!"

Fallon: ,,No dovol?!Koně nesmrdí!Nám voní!A ano,stále mi chodí sem tam pomáhat a navíc se stará i o svou klisnu,kterou jí koupil Christian k narozeninám."

Evelyn: ,,Neuvěřitelný.Tuhle Vaší vášeň pro koně asi nikdy nepochopím?!" (smích)

Fallon: ,,To po Tobě ani nikdo nechce.A co ty a Tvé růže?!"

Evelyn: ,,Ha,konečně se mi to podařilo.Jen počkej jak jim na jaře vytřu zrak,až jim na výstavě předvedu novou odrůdu růží!Je nádherná.Ještě musím vymyslet jméno.Tebe se raději ani neptám,vůbec květinám nerozumíš."

Fallon: ,,To máš tedy pravdu.Maximálně vím,co chutná koním." (smích)






Evelyn: ,,Páni to je hodin,budu muset jít..."

Fallon: ,,Kam pospícháš?!Myslela jsem,že zůstaneš i na oběd?!"

Evelyn: ,,Kdepak,jsem domluvená s Angelikou.Ty domluv nákupy a běžím.Pozdravuj Avril."






Evelyn: ,,Tak se tu mějte,Chrise rušit nebudu a letím.Jo a pak mi zavolej až domluvíš ty nákupy,ano?!"

Fallon: ,,Jistě,tak děkuji za návštěvu a pozdravuj Angeliku."

Evelyn: ,,Jistě,tak se tu zatím mějte,papa."

Fallon: ,,Ahoj..."






Přeji krásnou neděli,
La Micha & její panenky.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....