pátek 8. října 2021

Modely z dílny Martinky Paurové


 

Nailah tento bohémský styl velmi sluší.Džíny mám tedy od Ivy Kuciánové,ale bižuterii a halenku od Martinky.Tato panenka se fotí sama,je rozkošná.





Už se těším,až Nailah zařadím do svých příběhů.






Nevím,kdy jí zařadím do příběhů.Záleží jak se následující příběhy budou rozvíjet apd.






Tahle Natálka je nesmírně sexy.Mám jí už několik let a bohužel se na její příběh nikdy nedostalo.

Sexy růžový overal se šperky je od Martinky.

Scarlett má krásné oči a ta piha nad horním rtem je prostě k zulíbání.





Chloe má velmi smyslné šaty,které spolu se šperky vyráběla Martinka.Vypadá v nich úchvatně.Jako bohyně.






Snad se Vám módní přehlídka líbila.

La Micha & její panenky

10 komentářů:

  1. Nailah vypadá sexy! Scarlett je nadčasová, ta bude sexy pořád a jak jí ta rtěnka ladí s tím overalem! Šaty Chloé jsou úžasný, přímo na červený koberec!

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíc se mi líbí ten bohémský styl, ale i ostatním dámám to moc sluší, ty poslední šaty jsou fakt krásné. Děkuji za módní přehlídku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohémský styl je pecka,také se mi líbí.Není za co a snad se bude líbit i další módní přehlídka.

      Vymazat
  3. Ako fanúšička boho štýlu sa mi samozrejme najviac páči prvý model, ten by som si na seba obliekla i ja.😃
    Overal je sexi a šaty sú tiež úchvatné. Martinka tá je proste umelkyňa.😊😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi bylo hned jasný ;-) a je pravda,že Ti tento styl sluší.Ano,má styl a nápady.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....