neděle 26. září 2021

Musím ho svést


 

Marion vytáhla po práci Devony do restaurace,aby zjistila,jak to pokračuje mezi ní a Paulem.V práci na holčičí povídání moc není.Blíží se plesová sezóna a ženy chtějí krásné,oslňující róby a také se stále připravují na módní přehlídku.Mají toho hodně.




Marion: ,,Jsem ráda,že konečně sedím.Bolí mě neskutečně nohy.Tak kdy mi hodláš říct,čím Tě Paulo tak oslnil,že záříš jak sluníčko a jak to vlastně Vy dva mezi sebou máte?!"

Devony: ,,Já mám zase hlad!Paulo je zdvořilý,pozorný a víš,že umí i vařit?"

Marion: ,,Nepovídej?To bych tedy do něj nikdy neřekla."

Devony: ,,Myslela jsem,že jste přátelé,že to o něm víš?"

Marion: ,,Ano,přátelé jsme a jak vidíš i přátelé o sobě nemůžou vědět všechno!"

Devony měla dojem,že Marion nemluví jen o přátelství mezi jí a Paulem.Ale neptala se,jak to myslí nebo co tím chce říct.

Marion: ,,Natož,že jsi říkala,že nemáš na chození čas,tak spolu trávíte celkem dost času,že?"

Devony: ,,To nejspíše ano.Ale neboj se,na návrzích neustále pracuji."

Marion: ,,Tak to nemyslím,vím že pracuješ na maximum."

Devony: ,,Paulo je vážně úžasný.Jen nevím,co si mám myslet."

Marion: ,,O čem?!"

Devony: ,,Na první rande mě pozval na večeři k sobě domů.Sám uvařil a celou noc jsme si jenom povídali.Vážně Marion s takovým chlapem jsem se ještě nikdy nesetkala?!Všichni se snažili mě dostat do postele co nejdříve.Paulo mě pozval do divadla a do restaurace na další večeři,také jsme byly v kině,ale ani jednou jsme se dál nedostali.Chápeš,jak to myslím?!"

Marion: ,,Ano,chápu.Tak si to užívej a buď ráda,že Paulo je tak pozorný,skutečně se zajímá o Tvou osobu a né jen Tvé tělo.To je příjemná změna,ne?!"

Devony: ,,Jak to myslíš?!"

Marion: ,,Tak sama jsi řekla,že všichni chtějí jen to jedno,tak buď ráda,že Paulo takový není.Nic víc jsem tím nemyslela."



Ještě chvíli rozebírali Paula a pak se Devony zeptala Marion,proč ona s nikým nerandí.Prý nemá čas a bylo vidět,že se o tomhle tématu bavit moc nechce a tak rozhovor sklouzl zase k práci.





Marion: ,,Už jsi řekla Elloren,že randíš s Paulem?!"

Devony si odfrkla: ,,Přesně na tohle se mě ptá i Paulo.Ne,neřekla.Není čas.Má toho hodně.Začala studovat k tomu chodí do nové práce..."

Marion: ,,To jsou jen výmluvy,ale neodkládej to nebo to pak bude mnohem horší.Kdy se s Paulem uvidíte?"

Devony: ,,Zítra večer.Opět u něj doma,zase bude vařit.Tentokrát ho snad svedu..." 


NÁSLEDUJÍCÍ VEČER




Devony: ,,Vypadá to úžasně.A tak krásně to voní.Celý den jsem nejedla,jak jsem se těšila na Tvou další specialitu."

Paulo: ,,Ty vypadáš úžasně a také krásně voníš.Musíš mi někdy prozradit značku Tvého oblíbeného parfému?"





Devony: ,,Uf,bylo to vynikající.Hmm...koláč zase z té vyhlášené cukrárny?"

Paulo: ,,Jsem rád,že Ti chutná.Je osvěžující vidět ženu,která jí normálně a ještě si pochutná.Ano."

Devony: ,,Můžu si to zatím dovolit,mám dobré spalování."

Paulo si nemohl nevšimnout,jak ho Devony svádí a ani se nemusí snažit.Tolik jí chce,už od první chvíle,co jí viděl.Dnes má ještě na sobě tak provokativní šaty,ve kterých je tak rafinovaně sexy.

Později se přesunuli do obývací části.Paulo pustil hudbu a doufal,že se trefil do stylu,který by se Devony mohl líbit.




Paulo: ,,Líbí se Ti hudba?"

Devony: ,,Ano.Pojď,zatančíme si."

Chvíli se houpali po pokoji,až upadli na pohovku a začali se líbat...





Paulo: ,,Musíme přestat.Nebo se přestanu ovládat."

Devony: ,,Nemusíme přestávat.Chci Tě Paulo."

Paulo už tedy na nic nečekal,byl maximálně vzrušený a po Devony toužil jak ještě nikdy po žádné jiné ženě.






Paulo: ,,Bylo to moc rychlé,že?Omlouvám se."

Devony: ,,Bylo to perfektní."

Paulo: ,,Myslíš,že se zvládneme přesunout do ložnice?"

Devony: ,,Možná příště." a oba se začali smát a následně znovu vášnivě líbat....


La Micha & její panenky

7 komentářů:

  1. No hlavně že to berou s humorem! A pak že ji nechce hned do postele! Ale je to chlap ten to dlouho nevydrží:) A jaký má krásný nábytek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak jinak,že?Neznám chlapa,který nemyslí hned na postel a pokud tvrdí opak tak lže!Děkuji,ten dřevěný vyráběla Naďa(Jadvinka).

      Vymazat
  2. Fíha, no síce je Paulo pravý džentlmen, ale je to aj chlap.😀 Páčia sa mi spolu ako párik. Kto by nechcel partnera, ktorý vie i tak skvele variť.😊 Som zvedavá ako o tomto vzťahu povie Elloren.😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :-D .Souhlasím.Bude to s Elloren ještě zajímavé.

      Vymazat
  3. <3 pekne sa im ten vzťah vyvíja :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji,ale nebudeme předbíhat.Devony má ošemetnou minulost a kdoví jak Paulo by reagoval,kdyby o ní věděl?!

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....