sobota 18. září 2021

První rande.


 

Paulo už několik dní do salónu posílá Devony květiny.Dnes se konečně odhodlal a zašel do salónu osobně a zároveň chce Devony pozvat na večeři.Je nervózní.




Paulo: ,,Zdravím Devony."

Devony: ,,Á dobrý den,Paulo.Marion zde není,šla..."

Paulo: ,,Já vím.Přišel jsem vlastně za Vámi." a předal květiny Devony.

Devony: ,,Aha,to je od Vás milé a děkuji i za ty ostatní.Marion už říkala,že to tu začíná vypadat spíše jako v květinářství nežli v módním salónu."

Paulo: ,,Devony,rád bych Vás pozval na večeři.Líbíte se mi a myslím,že i já Vám pokud můžu být tak troufalý.Řekněte ano,prosím?!"

Devony: ,,Děkuji za pozvání,ale nevím jestli můžu přijmout.Mám tuhle práci ráda a jsem vděčná,že mi Marion umožnila zde pracovat.Máme před přehlídkou.Musím došít celou kolekci a nevím,jestli bych měla čas..."

Paulo: ,,Devony já také chodím do práce.Nic ve zlém.Dejte mi šanci.Nebudu Vás zdržovat od práce.Vše jde,když se chce.Nenechte mě Vás pořád prosit?!"

Devony: ,,Dobře.Jedna večeře a uvidíme,ano?!"

Paulo: ,,Souhlasím."



V DEN D - první večeře




Devony: ,,Neřekl jsi mi,do jaké restaurace jdeme?!Nevím,jestli jsem vhodně oblečená?!"

Paulo: ,,To je překvapení.Vypadáš skvěle,sluší Ti to Devony ať by jsi měla na sobě cokoliv."




Devony: ,,To je chytré mě pozvat rovnou k sobě domů?!Nevyspím se s Tebou,jestli to byl Tvůj dnešní plán?!"

Paulo: ,,Tak za prvé.K sobě domů jsem Tě pozval,protože jsem chtěl mít soukromí a klid,to restaurace byť sebelepší nezařídí.Za druhé jsem Tě chtěl oslnit svým kuchařským uměním.Za třetí se nemusíš bát,nemám v plánu Tě dnes dostat do postele."

Devony: ,,Uvidíme...A jaká pak to je specialita,co jsi uvařil?"

Paulo: ,,Vaření je má vášeň.Vím,že by jsi to nejspíše nečekala u někoho jako já,ale je to tak.Rád vymýšlím nové recepty a zkouším různé kombinace.Tohle není obyčejný špíz.Originální je v tom,že byl naložen ve speciální omáčce,vlastní recept.Doufám,že jídlo Ti bude chutnat.Dobrou chuť Devony a nech si místo i na dezert."

Devony byla překvapena.Paulo jí neustále něčím udivuje.Jídlo bylo výborné,kdyby se nestyděla,snad by si i přidala,jak moc jí to chutnalo.




Devony: ,,Musím uznat,že jsi nepřeháněl.Jídlo bylo výborné a jestli tento dortík bude stejně tak výborný,tak snad svolím i k druhému rande." a usmála se.

Paulo: ,,Třeba další rande chtít už nebudu?!" a pozoroval jak Devony se přestává usmívat a je vidět,že přemýšlí co má teď říci.Vysvobodil jí. "Dělám si srandu,byl to hloupý vtip Devony.Jistě že Tě rád znovu uvidím.Dort jsem bohužel nepekl,to by asi nedopadlo dobře.Ale je z vyhlášené cukrárny,tak by Ti chutnat měl.Devony,pověz mi něco o sobě."

Devony: ,,A co chceš vědět?"

Paulo: ,,Co Tě například přivedlo do Paříže,vím že jsi z Londýna."

Devony: ,,Vlastně jsem tu kvůli Ren.Byl to její nápad.Má tu sestru.Z nějakého důvodu se jí tu líbilo a vzala si do hlavy,že se sem přestěhuje.Tak dlouho do mě hučela ať jedu také,že jsem nakonec souhlasila.Dnes jsem tomu ráda.Mám skvělou práci,Marion je skvělá šéfka ale i kamarádka.Poznala jsem Tebe.Vlastně celkově se mi Paříž líbí."

Paulo: ,,Tak připijme na zdraví a dobré nápady Tvé přítelkyně." a napil se vína.

Devony: ,,Vím,že jí zrovna 2x nemusíš i když nechápu proč?!Elloren má své mouchy..."

Paulo: ,,Například to,že je nesnesitelně panovačná a arogantní?!"

Devony: ,,Tak jí vidíš ty.Já ne.Hodně mi v minulosti pomohla.Je to můj nejbližší člověk."

Paulo: ,,Promiň.Nechci útočit na Tvou přítelkyni.Smím vědět co Ti řekla,když jsi jí oznámila kam dnes jdeš?"

Devony se začala ošívat...

Paulo: ,,Takže jsi jí to neřekla.Proč?"

Devony: ,,Nemá Tě ráda." a Paulo se začal smát."Nechápu čemu se směješ,co je na tom vtipného?!"

Paulo: ,,Je to vtipné,když se nad tím zamyslíš.Neřekla jsi jí o nás,protože víš,že by zuřila.Ale nechme to být.Řekni mi něco o té přehlídce,Marion je z ní také nervózní."

A tak se Devony rozpovídala,byla ráda,že téma Elloren je odloženo.



O něco později se přesunuli do obývacího pokoje...



Devony: ,,Máš to tu hezké.To sis zařizoval sám?"

Paulo: ,,Děkuji.Jsem rád,že se Ti tu líbí.Ne,najal jsem si na to lidi.Rád vařím,ale navrhovat byt a vše kolem by dopadlo katastroficky.Nemám na to čas,ani fantazii."

Devony: ,,Hmm,ale povedlo se.Výsledek stojí za to.Sedneš si ke mě nebo tam budeš stát celou věčnost?!"

Paulo se tedy přesunul ze svého místa k Devony...





Začali se líbat.Paula stálo velké úsilí,aby přestal.Devony byla překvapená a ptá se: "Stalo se něco?!"

Paulo: ,,Ne,vše je v pořádku.Omlouvám se.Nechal jsem se unést."Natáhl se na sofa,přitáhl si Devony do své náruče a zeptal se jí na další věci.Co dělá ve volném čase,jaké je její nejoblíbenější jídlo,květina atd.Povídali si tak celou noc.

Devony z toho byla překvapená a potěšilo jí,že se našel chlap,který se o ní skutečně zajímá o její osobu a nechce z ní strhat jen šaty.




La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. No pěkné rande! Paulo je odvážný že ji pozval k sobě domů! Kdo by do něj řekl že umí takhle vařit! A už vůbec se nedivím že neodolal krásné Devony, ona je nádherná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď?!To by se mi také líbilo,kdyby mi chlap uvařil.Paulo je muž mnoha tváří.Je neodolatelná ;-)

      Vymazat
  2. Nádherné prvé rande <3 Prajem im to :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne a veľmi romantické rande.😊 Paulo je ozaj veľmi šarmantný muž, ktorý je vie i variť. Kto by ho nechcel, že?😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Pomalu rande snů,že ;-) ?!Osobně jsem vždy chtěla muže,co by uměl vařit,ale bohužel.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....