neděle 12. září 2021

Alejandra Luna Billion Dollar Baddie


 Konečně jí mám doma.To čekání bylo nekonečné.Tato panenka mě zaujala hned od proma a vzbudila velký rozruch v diskuzích a mezi sběrateli.Jedná se totiž o panenku,která má byt trans.Osobně mi to je jedno,já kupuji panenky podle toho,zda se mi líbí a tečka,nic kolem mě nezajímá.Rozhodně to není žádná tuctová panenka a ve sbírce se bude vyjímat.

Panenku navrhl Jessy Ayala a měl se snad inspirovat modelkou a herečkou Andreou Pejic.Dále prohlásil v nějakém rozhovoru,že to má být i mladší verze Eugenia Perrin,no to tedy nevím,podobu nevidím,ale je mi to fuk.Jinak panenka se řadí do úspěšné kolekce Reckless,která u sběratelů zabodovala v roce 2016.Krom nové postavy Alejandry Luno spolu s ní vyšla i Rayna (platinové vlasy) v černém koženém oblečku.Upřímně,mě tedy nezaujala a ty blond platinové vlasy jí nesluší,ale je to věc názoru.Každému z nás se naštěstí líbí něco jiného.

Alejandra Luna má být miliardářská dědička a topmodelka.Její výstřední oblečení s doplňky tomu tak odpovídají.



Billion Dollar Baddie Alejandra Luna - Dressed Doll Nu.Face The Reckless Behavior Collection

Vyrobeno 1200 ks

Má úžasné doplňky.




Tři páry rukou,to je bomba.Líbí se mi kabelka a náušnice.V podstatě se mi líbí i její mini zlato černé šaty,ale vzít si něco takového na sebe chce odvahu.Naštěstí Alejandra má dokonalou postavu a je to topmodelka,takže takové šaty se u ní dají i předpokládat.




Líbí se mi.Bude to zajímavá postava do mého příběhu,který musím ještě rozpracovat.





Vlasy jsem jí musela umýt,byly hrozně mastné.Jsou krásné.Mám ráda dlouhé vlasy,ale tohle je už extrém.Ale jak říkám,modelka no.








Alejandra je zajímavá.Asi tuším jakou roli bude hrát v mém příběhu,ale to musím ještě nechat dozrát.Tak co na ní říkáte?Chápu,že né každému se bude líbit,takže nevadí pokud zrovna tato někomu nesedne.

La Micha & její panenky

12 komentářů:

  1. Trans jo ?? No mě přišla taková zvláštní,.. Každopádně kratuluju k přírustku. Na příběh jsem zvědavá. Mě moc zaujala blond Rayna, které ty vlasy mooc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo,ve skupinách o tom byla vášnivá debata.Děkuji.Líbí se mi právě tím,že nezapadá mezi ty ostatní,je jiná a svým způsobem sexy,krásná panenka.No vidíš to a mě ta blond Rayna vůbec :-D ,ale tak každý má jiný vkus ;-) .

      Vymazat
    2. Chlapský rasy má, to je fakt. Může být víc po tátovi :-D

      Vymazat
    3. Tak i některé ženy v reálném životě mají výraznější kosti apd,né každá má ksichtík jak andílek,ale tím se mi právě hrozně líbí,že je tak jiná.

      Vymazat
  2. Teda nikdy by mě nenapadlo že si ji zrovna ty pořídíš! A jsem ráda! Je zajímavá! Je to vzrušující! A ty vlasy jsou teda fakt dlouhý! Těším se na příběh !:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a vidíš to :-D .Líbí se mi od první zveřejněné fotky právě tím,jak je jiná.Příběh ještě musím promyslet.

      Vymazat
  3. Je naozaj zaujímavá a nevšedná :-) A tie vlasy sú úžasné, teším sa ako zapadne do príbehov :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že?Příběh musím ještě promyslet,abych se neunáhlila ;-)

      Vymazat
  4. Gratuluji. Rozhodně je zajímavá a neobvyklá. Jsem zvědavá, jak IT tuhle tvář použije příště... 🤔😉

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujem Miška k ďalšiemu prírastku do zbierky.🤗 Priznám sa, že nie som zatiaľ fanúšička tejto tváre. Aj na mňa pôsobí ako zbohatlícka fiflena typu "Paris Hilton".😁 Takže by som rozhodne prijala nejaký príbeh i s ňou. Tie zlaté šaty a doplnky sú úžasné.😎

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mary děkuji Ti.Hrozně se mi líbí od první chvíle,je tak jiná než běžné krasky které vydávají,ale chápu,že né každému musí sednout.Něco pro ní vymyslím,ale máš pravdu,také jí vidím jako bohatou a namyšlenou.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....