čtvrtek 28. října 2021

Chtělo by to mužského


 

Jejich pracovní týden skončil a jdou na zaslouženou odměnu,už se z toho pomalu stala tradice.

Selena: ,,Škoda,že nemůžeš jít na tu módní přehlídku.Moc se těším a jsem zvědavá na tu novou návrhářku,kterou si vzala Marion pod svá ochranná křídla!"

Tasmin: ,,Bohužel.Víš,že má přijet ten Nickův přítel a jdeme s ním na večeři?!A stejně,módní přehlídka není nic pro mě.Akorát bych Ti to tam kazila.Však jde s Tebou Mia,ta je stejný blázen do módy co ty,takže tu radost budeš mít s kým sdílet!"

Selena: ,,Tvá averze vůči módě je otřesná!A co je to vlastně za kamaráda?!"

Tasmin: ,,Já ho vlastně také neznám.Vím jen pár drobností,ale po víkendu Ti mohu říct víc.Vlastně nechtěla by jsi jít s námi na tu večeři?!"

Selena: ,,Ne,to určitě ne!"




Tasmin: ,,Co vlastně chceš podniknout o prodlouženém víkendu?!"

Selena: ,,V pátek je ta módní přehlídka a v sobotu mám náhodou rande." a spiklenecky mrkne.

Tasmin: ,,Hmm...tak rande?!Jak to,že o tom nic nevím?!?"

Selena: ,,Nebyl čas Ti to říct."

Tasmin: ,,Kdo to je,znám ho?!"

Selena: ,,Pamatuješ toho fešáka,jak chtěl zrekonstruovat hotel?!"

Tasmin: ,,To snad ne?!Neříkej mi,že jdeš na rande s tím nafoukaným idiotem?!"

Selena: ,,Není tak špatný.Nechápu co Ti na něm vadí?!Celý týden mi posílal květiny a zval na večeři.Tak jsem chvíli dělala drahoty,ale nakonec jsem souhlasila se sobotou.Uvidíme,třeba to nebude marný?!"

Tasmin: ,,Né že bych Ti nepřála konečně vztah na delší dobu,než-li měsíc,ale on mi nesedí Seleno!Ani Mie se nelíbil a ona má čich na lidi!"

Selena: ,,Vyvádíš,jak kdybych Ti oznámila datum svatby?!Přitom jde jen o večeři v jeho nóbl hotelu,kterému jsme my daly ten správný lesk!"

Tasmin: ,,Tak aspoň dávej na sebe pozor."

Selena: ,,Rozkaz mami!A co máte v plánu Vy o volnu?"

Tasmin: ,,Zítra jdeme na večeři s Davidem,tak se jmenuje ten Nickův kamarád.Celkem jsem na něj zvědavá.Prý to býval moc dobrý policajt,dokonce snad pracoval na kriminálních případech,ale nějaká akce se prý dost špatně zvrtla a odešel.Ani nevím čím se živí teď?Ale Nick říkal,že potřebuje změnit ovzduší a rozhodl se přijet sem,do Paříže.Celkem jsem na něj zvědavá.Má pronajatý byt a pokud se rozhodne zůstat,tak nejspíše dostaneme novou zakázku....."

Selena nic neříkala,ani už nic z toho co jí kamarádka říkala nevnímala.Byla v myšlenkách jinde.Hodně v dávné minulosti.Kdysi znávala chlapce jménem David.Přál si být jednou policajtem a dělat svět lepším.Ten její svět zničil...Zničil její sny i iluze....




NÁSLEDUJÍCÍ VEČER




Tasmin: ,,Ten David se mi líbí.Ale zdá se mi takový smutný?"

Nick: ,,David je dobrý chlap.Seznámil jsem se s ním před pár lety čistě náhodou.Dali jsme pár piv a zjistili jsme,že si máme co říct a stali se z nás kámoši.Smutný není,to se Ti jen zdá.Spíše unavený."

Tasmin: ,,On nemá přítelkyni nebo manželku?!"

Nick: ,,Ne.Na nějaké dlouhodobé vztahy on neměl čas.Vím,že kdysi tu byla jedna,kterou hodně miloval...nevím co se tehdy stalo,nemluví o tom a když,tak jen v opilosti a to mu stejně není moc rozumět.Ale neptej se ho na ní,pokaždé ho to rozhodí na dost dlouho,když přijede domů nebo se setká s jejím bratrem a padne o ní řeč."

Tasmin: ,,Hmm...teď jsi akorát probudil mou zvědavost!"

Nick: ,,Sorry,ale vážně to nech být."

DOMA



Nick: ,,Co chceš dělat,máš nějaké plány?"

Tasmin: ,,No,jeden nápad bych měla..." a přišla ke svému manželovi a začala ho líbat...




Tasmin: ,,Dostala jsem nápad.Co kdybychom další víkend vytáhli zase Davida na večeři a pod nějakou záminkou tam přivedli i Selenu?!"

Nick: ,,Zlato,to je hloupý nápad.Rande naslepo nemůže nikdy dopadnout dobře.Navíc Selena není tak hloupá a bude tušit,že jí chceš zase s někým seznámit.Nech to být.Oba si někoho najdou,až bude ten správný čas.Mimochodem,máš sexy šaty a zajímá mě copak je asi pod nimi?!" a začali se líbat a svlékat.





Nick: ,,Jsi tak krásná a sexy.Miluji Tě."

Tasmin: ,,Také Tě miluji."




La Micha & její panenky

10 komentářů:

  1. Z toho kouká průšvih, oni se určitě budou znát! Moc to holkám sluší!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď to průšvih nebo naopak něco dobrého...Ano,to prozradit mohu,že je pojí minulost...Děkuji,těmhle kočkám sluší vždycky všechno,nic nového ani překvapujícího :-D

      Vymazat
  2. Už som to celé pochopila, spoločná minulosť Seleny a Davida.😃 Aká náhodička😁, že sa vďaka spoločným priateľom po rokoch opäť im skrížia ich cesty.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sláva.Vím,že by bylo jednodušší čas od času napsat takový souhrn něco jako dělá Katka,ale mě to nebaví.Navíc jsem toho názoru,že kdo bude chtít vědět,tak si to dohledá - stejně jako ty :-D .

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....