sobota 16. října 2021

Modely od Martinky Šataníkové


 

Sistine (tvář Tatyana) je úchvatná nevěsta a v šatech od Martinky je prostě neodolatelná.Šaty jsou velmi precizně ušité.Zapínání je na zádech,kovové patentky,což je velké plus.Předlouhý závoj,krásná krajka na šatech.Styl mořská panna.

Tyhle šaty mají už svou nevěstu,ale Sistine to nebude.Musím jí časem obsadit do svých příběhů,je velká škoda,že tato zvláštní kráska se drží stranou.Musím něco vymyslet,ale přiznám se,že mi docházejí nápady.Musím načerpat inspiraci nebo nabrat nový dech.







Sistine je dokonalá nevěsta.Svatební šaty jsem si objednávala v době,kdy jsem myslela,že do konce roku stihnu ještě jednu svatbu,ale asi to nechám až na příští rok.Uvidíme.




Valérie (tvář Vanessa) má trochu extravagantní šaty.Jsou celé z krajky,průsvitné.Dlouhý závoj s bohatou svatební kyticí.Tato panenka je nejspíše jediná z mé sbírky,která si může dovolit takovýto styl svatebních šatů.Jestli se ovšem Valérie dočká svého dne těžko říci.







Sexy nevěsta Valérie.




Sexy černá souprava spodního prádla je též od Martiny Šataníkové.Svým panenkám závidím dvě věci.Za prvé jejich perfektní a dokonalou postavu a za druhé to krásné oblečení,které mají.






Valérie je velmi smyslná panenka.Je hrozně sexy.




Luxusní souprava spodního prádla jak jinak než-li od Martiny Šataníkové je dokonalé.Trochu jsem se bála,že budu muset vybrat jinou panenku pro tento sexy kousek,ale nakonec se ukázalo,že Sistine je v tom naprosto božská,aspoň dle mého názoru.





La Micha & její panenky

6 komentářů:

  1. Ty máš svatby hodně ráda že? Šaty jsou krásný!!! A to prádlo je úžasný taky bych takový chtěla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně ano :-D .Chtěla jsem svého času mít svatební agenturu,kde bych svatebčanům pomáhala zařídit beze stresu jejich krásný den,ale v současné době,jsem ráda,že jsem tehdy do této možnosti nešla.Děkuji,Martinka je velmi šikovná a mám od ní celou sbírku šatů,svatebních pochopitelně :-D .O prádle mi ani nemluv,slintám a závidím.

      Vymazat
  2. Koukám, že další módní přehlídka na sebe nedala dlouho čekat. Modelky krásné, modely krásné, pěkně ušité. Akorát když tak koukám na Vanessu, nemá nějak světlejší pusu? Nebo se mi to zdá?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A bude ještě třetí,od jiné švadlenky!Tedy jestli se toho někdy dočkám...Moc děkuji.Používám filtr tak je možné,že barva se zesvětlila,já s pusou nic nedělala.

      Vymazat
  3. Túto šikovnú krajčírku som zatiaľ ešte nepoznala alebo mi podľa priezviska nič nehovorí.🤔 Mne sa teraz viac páčia oba modely, ktoré predvádza krásna sexy Valéria.😍 Čipkové priesvitné svadobné šaty a čierne prádielko sú luxusné. No, teším sa v tomto roku na nové svadby a príbehy.😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale určitě jí znáš.Jmenuje se Martina Šataníková a říká si Lali desing.Jako první mi šila pro mé ještě Barbie a později FR.Mrzí mě,že jsem jednu svatbu nestihla ještě ve starém roce,ale kočky atd vše se posunulo no...Nevadí,letos budu pokračovat dále...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....