čtvrtek 2. února 2023

Agnes Von Weiss - Malibu Sky


Po hodně dlouhé době,ale opravdu velmi dlouhé době,Vám můžu konečně představit nový přírůstek.

A to hned dokonce baronku Agnes Von Weiss.Tato platinová kráska se mi líbila od začátku,co byla k prodeji,ale pořád nebyla možnost jí koupit,buď jsem neměla peníze nebo jsem dala přednost jiné panence atd,až konečně na ní přišla řada a tak hned z kraje nového roku jsem si udělala radost.Přišla komplet,ale pro plavky nemám využití a tak jsem je poslala dále.

Líbí se mi opálené tělo s platinovou barvou vlasů a moc pěkné líčení.Je to má první panenka s touhle tváří v mé sbírce.

Přemýšlela jsem o jménech a napadlo mě jméno Sofie,Marina nebo její původní Agnes...Ještě jsem se nerozhodla...Můžete přijít s nápadem,jestli Vás nějaké napadá...







 Tato ložnice byla volná a teď už vím na koho čekala.Spodní prádlo kdyby někoho zajímalo od koho je,šila ho Martina Š. pod přezdívkou Lali teď nevím,jestli s jedním L nebo se dvěma...




Má fakt super našpulenou držtičku,pravá aristokratka.








Fakt se mi líbí.Už přemýšlím nad novým příběhem.

Musím se přiznat,že jsem se teď rozšoupla a krom Agnes mám ještě dva další přírůstky nové.Nebudu Vás napínat a mnozí to stejně víte z fcb,jedná se o Lukase,který mě mile v reálu překvapil a krásnou,rozkošnou Poppy Parker,do které jsem zamilovaná.Takže se máte na co těšit.


La Micha & její panenky

9 komentářů:

  1. Tahle Agnes je moc krásná! Má luxusní prádlo moc jí to sluší! A jméno bych jí klidně nechala to její i když Sofie je taky krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Tohle prádlo se mi moc líbí.Se jménem pořád nevím...

      Vymazat
  2. Táto Agnes sa mi veľmi páči od samého počiatku, je dokonalá a k mojej tmavej by sa dokonalo hodila. Celkovo mám tvár Agnes veľmi rada, takže sa teším na príbehy s ňou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi líbí od začátku,jsem ráda,že jí nakonec mám.Příběh ještě musím promyslet o čem by s ní byl...

      Vymazat
  3. Mě se tahle Agnes moc líbí na fotkách, ale myslím, že by u nás nezůstala, na mě je moc milá ;-) Nejvíc se mi líbí tom prvním prádle, ta barva a krajky jí moc sluší .-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je úchvatná,jsem z ní paf!Milá?!!Jsi první kdo tohle kdy o ní prohlásil,na mě působí jako mrcha :-D .Děkuji.

      Vymazat
    2. Jsou mrchovatější Agnes, tahle je takový cukrouš... 😉

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....