pondělí 20. února 2023

Lukas Maverick

 


Mini dárková sada s Lukasem Maverickem navržena Jessy Ayalou.

The Weekender - Lukas Maverick - Nu Face - W Club 2021,předprodej léto 2022


Tvář Lukas mám ráda,je to taková krásná,arogantní tvář,která neztrácí mužnost.Mnohem raději bych byla,kdyby byl panáček se světlejším tělem.Nejsem rasista,jsem praktická.Tyhle těla časem mění barvu a nevypadá to dobře,proto  nemám ráda tmavé panenky a raději se jim vyhýbám.

Sada obsahuje dva kombinovatelné obleky a různé doplňky,ale nejsou mým šálkem kávy tak říkajíc.

Lukase jsem si oblékla podle svého...






Lukas je rozhodně nejkrásnější mužská tvář u Fashion Royalty.



Chtěla jsem ho dát časem k Marion,ale vůbec se mi k sobě nelíbí.



Ariana se mi k němu líbí,ale zlomil by jí srdce a zdá se mi k němu příliš křehká.




Agnes se k němu na první pohled hodí dokonale.Na druhý pohled už tak moc ne.Mají dost podobné rysy a v reálu jako pár by se zabili,oba jsou příliš arogantní,povrchní no nebyl by to zrovna ideální pár.Proto jsem se rozhodla,že z nich udělám sourozence a už mám v hlavě i příběh.



Do finále se mi dostala Avril.Takový protiklad,ale Avril rozhodně není žádný anděl.No tak uvidíme...


La Micha & její panenky

10 komentářů:

  1. Ano ano Lukas je nejhezčí!!! Strašně mu to sluší v té kožené bundě. S Agnes jako sourozenci taky mě to napadlo:) A s Avril by to mohlo být zajímavé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratulujem k novému mužskému prírastku do zbierky.🙂
    Na FB sme to už všetky zberateľky a IT fanúšivčky prebrali, že Avril bude asi tá pravá vyvolená s veľkým "V".😃
    Aj mne sa najviac páči v koženej bunde. Ani jeho pôvodné modré sako nevyzerá celkom na zahodenie.🙂
    Ja asi jediná nie som fanúšička tváre Lukas, aj po rokoch je na mňa príliš "tvrdý", ale určite sa IT vydaril.🥰

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Mary.Mě se právě tato mužská tvář líbí,právě z toho důvodu,že je taková naštvaná slušně řečeno a ostrá.Většina kluků od FR mi přijdou příliš na můj vkus zženštělý.

      Vymazat
  3. Áno, Lucas je prekrásna tvár, môj vysnívaný je ten holohlavý, ale jeho ceny sú úplne mimo mňa.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by se asi líbil k něžné andělské Vanesse z novoročního přání ;-) Jinak on je super, ale právě kvůli barvě těla jsem ho zavrhla. Já beru světlé do FR White a tmavé od FR Black, všechno mezi tím je akorát pro zlost, IT by to mělo poladit, vzhledem k tomu, že těch panenek v těchto odstínech je čím dál víc a stále zelenají :-x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu.Také se pokud možno tmavým tělům vyhýbám.Vím,že jsou problémová.

      Vymazat
    2. Ty úplně tmavý jsou v pohodě 🙂

      Vymazat
    3. Ty úplně tmavá zase nemusím :-D

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...