neděle 12. února 2023

Elloren


Tato panenka s tváří Eugenia je nádherná.V mých příbězích jí znáte pod jménem Elloren.Budu se muset vrátit k jejímu příběhu.

Pořídila jsem si od jedné sběratelky několik tapet,jako pozadí jsou úžasné.

Tyhle šaty se mi moc líbí,patří původně Vanesse - Čarodějce,tu už nemám,nechala jsem si jen šperky a šaty.








La Micha & její panenky

 

6 komentářů:

  1. Krásná tapeta , Elloren vypadá jako když bydlí v luxusním sídle! Má krásně udělané vlasy, moc jí to sluší !

    OdpovědětVymazat
  2. Tuxedo je prekrásna Eugenia a takto fakt vyzerá ako nejaká hrabienka 😍🥰

    OdpovědětVymazat
  3. Tak Vanessa šla dál? Škoda, přesně můj typ ;-) Ovšem šaty luxusní a Elloren je v nich dokonalá s tím svým účesem, který vždy a znovu obdivuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano,bohužel.Přestože to byla úchvatná kráska,já si k ní cestu nenašla.Vtipný je,že ten účes se mi povedl náhodou :-D ,ale asi jí ho ponechám,protože se mi také v něm líbí a je mi úplně jasný,že příště by se mi nepovedl!!

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...