sobota 31. prosince 2022

Konec roku 2022



Blíží se konec roku 2022...ani nevím,jak ho shrnout zda byl dobrý či ne,ale snažím se být optimista a dokud žijeme,máme kde bydlet a co jíst a pít,asi by si člověk neměl stěžovat...

Poslední rok jsem blog,potažmo panenky dost zanedbávala.Mnozí z Vás vědí proč a snad v novém roce se najde více času a nápadů pro nové články...

Letos jsem žádnou panenku pod stromkem nenašla,takže Vás novinkou neohromím.Ale mám dvě panenky objednané tak snad v následujících měsících se dočkáme nějakých nových tváří...









Zde vidíte všechny mé panenky.Oproti jiným sběratelům jsem břídil,ale mě nikdy nešlo o kvantitu.Panenky kupuji podle toho,jak se mi líbí a jaký by mohli mít potenciál v mém příběhu.Pokud mi nějaká panenka nesedne nebo pro ní nemám příběh,tak jí časem pošlu dál...





Děkuji všem návštěvníkům a čtenářům za Vaší přízeň,v roce 2023 se na Vás budu těšit a přeji hodně štěstí a zdraví.


La Micha & její panenky.
 

12 komentářů:

  1. Máš krásnou sbírku panenek. A též přeji vše krásné v novém roce.

    OdpovědětVymazat
  2. Tebe mám stejně nejradši :) Tvoje příběhy mě vždycky baví a panenky jsou moc krásný! Přeji ať je nový rok úspěšný a panenky ať tě stále baví :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je moc milé,děkuji a vážím si toho.Budu se snažit více fotit a psát články,

      Vymazat
  3. Taky přeji všechno nejlepší do nového roku 🙂🍀.

    OdpovědětVymazat
  4. Miši, máš nádherné bábiky. Počet predsa nie je dôležitý, dôležité je, aby robili Tebe radosť. Naviac Ty k nim máš toľko príslušenstva a doplnkov, že to aj kvantitatívne aj finančne určite mnohé zbierky vyrovná.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná sbírka, však to není o kvantitě. Já pak mám pocit, že se těm panenkám nemám čas adekvátně věnovat. Každopádně já je nedokážu úplně snadno posílat dál, já jsem takový sysel. To už musí být, že mi panenka prostě nesedne...
    Sice je už duben, ale doufám, že rok 2023 je pro Tebe příjemný a těším se na další články a fotky panenek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Kdysi jsem také hromadila a nedělalo mi to radost přesně z důvodu co píšeš.Byla jsem z toho ve stresu.Budu se snažit psát častěji,vím,že teď příběhům moc nedám.

      Vymazat

Dania Zarr - 7 Sins

  IT společnost představila kolekci s názvem 7 Hříchů a sedm různých panenek.Je to pestrá a barevná kolekce jak na tváře,tak oblečení.Z této...