sobota 24. června 2023

Vanessa Perrin Graceful Reign (vyrobena k 20 výročí pro Fashion Royalty)


 

Vanessa Perrin Graceful Reign je panenkou roku .Fashion Royalty oslavilo dvacáté výročí a pro tuhle příležitost Jessy Ayala navrhl tuhle konkrétní panenku.Nechal se inspirovat princeznou Grace.

Od mnohých schytal kritiku.Za šaty i za korunu či diadém.Osobně považuji šaty za přepychové a rozhodně by neudělali ostudu žádné princezně.Šperky se mi také líbí,ale pravdou je,že díky koruně mi spíše připomíná Ruskou císařovnu.V podstatě mi to je jedno,stejně panenka půjde do civilu.Krom účesu.Už jsem poučená z minulosti.







Je přepychová.Má sice boční pohled,ale nevadí.Jsou panenky,které jsou krásné a chci je mít doma,když je doma konečně mám,tak žádné wau se nekoná a jsem rozladěná.Jak tomu bylo u Natálie.U této to bylo naopak.U některých sběratelů se mi líbila a u jiných ne.Říkala jsem si hop nebo trop,buď se mi bude líbit nebo jí pošlu dál a co se nestalo.Jsem z ní unešená a přitom vím moc dobře,že většina by spíše hlasovala pro Naty aby zůstala.







Působí vznešeně a sofistikovaně.

Zase se nemůžu rozhodnout pro jméno...Původně jsem si myslela Sofie a pak mě také napadlo Donna,takže které?!?







Šaty jsou vážně přepychové.





Světle růžová barva jí dle mého názoru sluší.Tyhle šaty mám od Larany,patří mezi mé oblíbené.





Sofie či Donna???





La Micha & její panenky

10 komentářů:

  1. Krásná, také mi připomíná v původních šatech ruskou císařovnu. Asi bych ji vybrala spíš jméno odpovídající tomu, jako Sophie ani Donna mi nepřipadá, ale Sophie je takové víc královské...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.No možná nakonec dostane úplně jiné jméno.

      Vymazat
  2. Jak z pohádky O překrásné Vasilise ;-) Mě se líbí moc, podle mého je nádherná, připomíná mi Vanessu Poesie sans couleur, ale tahle se mi líbí víc. Doufám, že ji budeš často fotit, já jsem její velká fanynka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Mám to v plánu,chci jí dát do příběhů...

      Vymazat
  3. Jinak ještě dodatek, mě by se líbila jako Aurora ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná princezna! Vypadá velmi vznešeně. Šaty jsou úchvatné! V civilu se mi ale líbí víc a stejně působí tak vznešeně. No a jméno já vůbec nevím!

    OdpovědětVymazat
  5. Na prvých fotkách v svojich šatách mi prišla dosť tvrdá a hlasovala by som pre Donnu, ale keď si ju prezliekla, dostala taký vznešený nádych a bola by som za Sofiu. Podľa fotiek by som povedala tiež, že sa mi viac páči Naty, ale fotky často skresľujú a už mi neraz urobili mylný dojem, najradšej bábiku hodnotím na živo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále jsem se pro jméno nerozhodla...Dokonce laškuji s myšlenkou,že jí ponechám jméno Vanessa podle její tváře...

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....