sobota 24. června 2023

Natalia Fatalé Bombshell Beach - Aurora


 

Tuhle Naty jsem měla jen chvíli a přestože jí už nemám,tak stejně jí tu představím...

Natalia Fatalé Bombshell Beach je z Basic kolekce,což má tu výhodu,že se tentokrát podařilo vyrobit velmi krásné panenky za velmi příznivé ceny.Pokud někdo teprve začíná se sběratelstvím těchto krásek,tak má šanci získat oblíbené tváře téměř za hubičku.Tyto panenky nemají bohatý šatník,ale jsou krásné.

Konkrétně tuhle panenku navrhl Jessy Ayala.Je jich vyrobeno 5000 kusů.



Krom panenky mi tehdy dorazilo i nové oblečení pro panenky a tak nějak se mi k focení připletl můj zvědavý kocour Oliver.



Tato Naty je fakt nádherná,přesto jsem si jí nenechala a poslala jsem jí dál.Někdy to tak mám.Líbí se mi nějaká panenka,chci jí mít a pak,když konečně dorazí,tak jsem na rozpacích,protože se takové to wau nekoná.Možná budu jednou litovat,ale prodala jsem větší klenoty.

Prodala jsem i toho tmavého Lukase.Nesedl mi a velmi špatně se mi fotil,což je dost u mě rozhodující.




Aurora - takové krásné jméno dostala.To jsem si ještě myslela,že si jí nechám a třeba časem...

Je opravdu krásná...



La Micha & její panenky




6 komentářů:

  1. Je nádherná, pro ně jedna z nej Natalií vůbec. Ale občas to tak prostě je, že na fotce wow a v reálu se to okouzlení a nadšení prostě nedostaví. Jsem ráda, že jsi nám ji nafotila a fotky zveřejnila i přesto, že panenka putovala dál. Na druhou stranu, tahle Natalia i Lukas mají takový odstín, že by jim stejně do půl roku zezelenaly ruce ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Je krásná a moc jí to sluší! Chápu že nadšení se nekonalo taky se mi to stalo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Niekedy sa ten wau efekt nedostaví, to úplne chápem. Ktorého Lukasa si poslala ďalej?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho tmavého s ježkem...nesedl mi stejně jako tato Natalia...

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...