čtvrtek 15. června 2023

Ariel - Limitovaná edice od Disney (5500kusů)


 

Moje nádherná Ariel.

Limitovaná edice 5 500kusů




Má tedy nádherné balení,které mě překvapilo velikostí - krabice je obrovská,rozkládací.




Panenku navrhla designérka Rocio Cintrón,která pro Disney pracuje už od roku 2010.

Narodila se v DC,vystudovala design hraček a pracovat pro Disney byl její sen.

Inspirovala se scénou,kdy Ariel vystupuje z moře,již jako žena a má na sobě fialkové šaty.Tedy podle animované verze,aby bylo jasno.





Je to nádherné umělecké dílo.Tahle panenka zůstane tak,jak je.





Cestovala s Erin a s Giss...

Nevěřila jsem,že se mi jí podaří získat.V zahraničí rychle mizela z prodeje a u nás je pochopitelně nesehnatelná.Člověk může jen doufat,že se jí rozhodne prodat soukromý sběratel,ale cena bude jinde,pochopitelně.

Mimochodem,jaký máte názor na novou filmovou Ariel??Přiznám se,že patřím do skupiny zklamaných a naštvaných.Ariel je má nejoblíbenější princezna z dětství a existuje pro mě zkrátka pouze jediná verze a to ta animovaná.Film měl velký potenciál a z mého pohledu ho zkazili.Výběr herečky už ani komentovat nebudu,ale i její sestry jsou dost přes čáru - každá z jiného kontinentu,což je prostě mimo chápání a logiky.Čarodějnice Uršula v lidské podobě je mnohem hezčí než chudák Ariel,což je také velké škobrtnutí.Tolik k filmu.Co se týče panenek,které vyrobili na počest filmu,tak uznávám mnohé jsou hezké,ale z principu je kupovat nebudu.

Tuhle část klidně přeskočte,ale vypsat jsem se z toho musela...





Ariel



La Micha & její panenky


8 komentářů:

  1. Překrásná animovaná Ariel, panenka jako by jí z oka vypadla, moc k ní gratuluji. Co se týče pohádky od Disneyho, já mám doma i knížku a milovala jsem to. K tomu novému filmu jsem viděla akorát trailer, který mě přesvědčil, že ho vidět opravdu nepotřebuji. Jsem ráda, že ses vypsala, opakovat se nebudu, ale mám stejný názor...

    OdpovědětVymazat
  2. Mám moc ráda Ariel ! Tohle balení a panenka samotná je moc krásný! Film jsem neviděla a ani po tom moc netoužím :) A taky se těším až ukážeš Bellu v těch zlatých šatech :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ariel je podľa mňa len jedna a to tá, ktorú som mala nakreslenú v knižke a ktorá bola na videopáske s červenými vlasmi ako oheň a vidličkou v nich.
    Táto Tvoje je prekrásna, naozaj nádherné umelecké dielo. Nie som si istá, či presne z tejto série, ale z nejakej podobnej sa mi neskutočne páči Pocahontas, akurát tá cena.
    Nový film som nevidela a ani po tom nijako extra netúžim. Ja som ten tip, čo má problém už s tým, že animovaný film urobili ako hraný. Celkovo tento postup neznášam aj pri iných Disney. Takže herecké obsadenie a celkovo u mňa ani nemá zmysel komentovať. Z bábik, ktoré boli k filmu vyrobené sa mi najviac páči Vanessa.

    OdpovědětVymazat
  4. Je to luxusná Ariel, dokonale vypracovaná.💜🥰🤩
    Ako môj názor už asi poznáš. Nie som rasista, ale černoška a ešte taká nepekná, aby hrala Arielu podľa Disneyho predlohy. Fakt šialenstvo ako celá súčasná doba. 🥴Ak bude film raz v TV, tak si ho pozriem, lebo zatiaľ som videla všetky spracované Disneyho filmy. Inak ju neuznávam. Najviac sa mi z filmových bábik páči Vanessa. Tá má potenciál.🙂

    OdpovědětVymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....