neděle 28. května 2023

Night Out - Erin Salston (Everly)



 

Černovláska necestovala sama...Tahle nádherná Erin mi nesměla chybět!!

Night Out (Noc venku) - Erin Salston - 5000kusů,je z Basics kolekce (nejsou tak drahé) a navrhl Jessy Ayala

Ani u této panenky její oblečení neuplatním,ale kvůli šatům jsem jí nekupovala.Je nádherná!








Tahle Erin se fakt povedla.Můj názor je takový,že je to jedna s TOP Erin,které kdy vyrobili.









Je fakt nádherná.Líbí se mi bílé tělo,malba a vlasy.

Dostala krásné jméno: Everly



Moje dvě Erin,které mám v současné době ve sbírce.Jsou nádherné.

Růžový a černý komplet je od Slovenské švadlenky Eleny M,má úžasné modely!!





Everly & Avril



Avril & Everly

Mám z ní fakt radost.Je krásná.Ještě mi zbývá představit jednu panenku,která cestovala společně s nimi,ale ta není od IT.


La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. Tahle Erin se opravdu moc povedla taky myslím že je to jedna z nejhezčích které vyrobili. Taky o ní přemýšlím:) V tom růžovém jí to moc sluší! Je to sexy kráska !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Určitě neváhej a běž do ní.Myslím,že časem půjde cena vysoko.

      Vymazat
  2. Pěkná, světlá. Radši asi účes nechat. :)mít ji nemusím TOP už mám .. gratuluju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlasy nechám tak jak jsou.Už nemám takovou potřebu pořád rozpouštět účesy,asi stárnu.Díky.

      Vymazat
  3. Souhlasím, že tahle Erin patří rozhodně mezi ty top. Když si vezmu, že je to základní edice, tak si s ní opravdu pohráli a pěkně ji vymazlili :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky.To ano,za ty peníze je úplně luxusní.Některé panenky stojí mnohem více a ani tak pěkné nejsou.

      Vymazat
  4. Ja mám na Erinky slabosť, lebo je to moja obľúbená tvárička. Táto je úplne dokonalá vo všetkých bodoch. Gratulujem Ti k nej.🔥🖤🤩

    OdpovědětVymazat

Dania Zarr - 7 Sins

  IT společnost představila kolekci s názvem 7 Hříchů a sedm různých panenek.Je to pestrá a barevná kolekce jak na tváře,tak oblečení.Z této...