neděle 21. května 2023

Primary Subject - Giselle Diefendorf (Gabriela)




Od Míši mi přišel velký balík.Dvě Fashion Royalty panenky a jedna Disney,ale sběratelská.Všechny Vám postupně představím.Nádherné jsou všechny.

Jako první Vám představím Giselle.Velké nadšení nesklidila,což tedy nechápu.Stála na dnešní poměry celkem levně.Uznávám,že oblečení zaujme svou pestrostí,ale tím to asi končí.Můj styl to není,ale já se dívám na tvář.Na světlou Giselle čekám dlouho a má krásný jemný make-up.Dlouhé rovné vlasy,které jsou černé a světle modré oči jsou skvělou kombinací.Osobně jsem z této panenky nadšená!!



Oblečení s doplňky není můj styl,ale nevadí.





Je krásná.Dostala jméno Gabriela.









V tomhle se mi fakt moc líbí.Celkově se mi tato panenka líbí.


Necestovala sama...





La Micha & její panenky
 

8 komentářů:

  1. To je překvapení! Má jemný obličej a Sněhurkový typ to se mi líbí! Moc jí to sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I pro mě.Ano,je vážně moc krásná a moc děkuji.

      Vymazat
  2. Mě se líbí moc,.. s ní i Natalia. Ale kterou dřív. Vydaly toho víc co se mi líbí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji...Souhlasím,že někdy vydají panenky a není výběr,aspoň já to tak mám a pak naopak vydají hned několik velmi žádoucích.Moje úspory pláčou,protože jsem potřebovala mít tuhle Gissele,Erin a Naty také.

      Vymazat
  3. Já nevím, mě na ní asi nesedí ten kontrast očí, vlasů a pleti. Čímž neříkám, že není krásná, jen není úplně můj typ. Nicméně v té bílé halence jí to moc sluší :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tá je úžasná 😍😍😍😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Líbí se mi hrozně moc i když vím,že né každému sedne.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....