neděle 21. května 2023

Level of Suspenze - Lukas Maverick (Erik)

 





O tomhle fešákovi jsem ani nesnila,další splněný sen a to díky mé hlavní dodavatelce Míše H.

Nový,komplet a za úžasnou cenu.Lukas je má oblíbená mužská tvář.Je nádherný.





Má úžasné oblečení.

Je to kus.

Dostal jméno Erik.





Trošku mi připomíná Edwarda ze Stmívání...


La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. Tenhle Lukas je naprosto boží! Je zázrak že ho podařilo sehnat :) Je to jeden z nejhezčích Lukasů !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím.Také jsem moc nevěřila tomu,že ho budu mít.Jeho cena dost stoupla,ale tohle byla náhoda a já ho koupila dá se říci za hubičku.Moc děkuji.Je TOP.

      Vymazat
  2. Gratuluji, je to fešák a má mou oblíbenou malbu. Navíc mě baví ty jeho variabilní kalhoty/kraťasy ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Srdečne gratulujem k vytúženému fešákovi. Ku mne sa ten môj vysnívaný už asi nikdy nedostane 😭

    OdpovědětVymazat
  4. Tento Lukas sa vydaril🔥 a to ja nie som fanúšikom tejto tváre. Má super štýlový outfit. Gratulujem Ti k nemu.🙂

    OdpovědětVymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...