neděle 7. května 2023

OOAK Barbie - On Location Monte Carlo


 

Původně se jedná o sběratelskou Barbie z roku 2006 On Location Monte Carlo.Kdysi jsem jí měla,originál a novou kompletní.Jenže jsem později rozprodala celou sbírku Barbie,protože jsem začala sbírat Fashion Royalty panenky.Teď několik panenek Barbie mám,ale na pohyblivém těle.Této jsem neodolala právě z toho důvodu,že od původního majitele dostala pohyblivé tělo.Tahle tvář Kayla se mi vždy líbila a dost mě to tehdy mrzelo,že jsem jí prodala.Jsem ráda,že jí mám zpět a vylepšenou.

Koupila jsem jí tak,jak je vidět viz horní fotka.




Je nádherná.Chcí obnovit příběhy s Barbie a už mám pro ní roličku.







Mix oblečků.Je to paráda mít pohyblivou panenku,už kvůli focení a do mých příběhů je to přímo podmínkou.



Dostala nové oblečení od Martinky Paurové.

Panence jsem ponechala jméno z dřívějška...

Jmenuje se Charlotte.






Vítej zpět doma!


La Micha & její panenky

8 komentářů:

  1. To je dobře, že se holka vrátila a navíc s kloubíkama. Doufám, že ji budeš hodně fotit ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem ráda.Tu jsem tehdy fakt obrečela!Musím sehnat na tyhle těla oblečky...Určitě bych se chtěla vrátit k příběhům i o Barbie...

      Vymazat
  2. Je krásná a super oblečení!! Taky mám Barbie na těle MTM a je to lepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.Pohyblivá těla jsou vždy lepší,zvlášť při focení...

      Vymazat
  3. Je to prekrásna bábika a milujem jej výbavu :-) Tiež si ju krásne obliekla a teším sa, že ju uvidím v príbehoch :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Monte Carlo je jedna z najkrajších Kaylí.🤩 Je super, že sa Ti vrátila späť i s kĺbov telom. Kto nefotí príbehy a scény, tak nepochopí ako je pohyblivé telo nevyhnutné.😃
    Čierno-biely kabát jej veľmi pristane.🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš naprostou pravdu: jedna z top Kaylí a i s těmi tělíčky,pro příběhy nutnost!Moc děkuji.

      Vymazat

Svatba Marion & Adama

  Marion snad ještě nikdy nebyla tak šťastná.Sedí v nové ložnici v novém bytě.Adam měl pravdu,byt se zdál dokonalý.Dnes je jejich velký den....