neděle 7. května 2023

Belle




 

Už jí nějakou dobu mám,ale nebyl čas Vám jí představit.Jedná se o playline panenku,tedy žádný sběratelský kousek.Belle miluju hned po Ariel,jsou to mé nejoblíbenější princezny z dětství.

Tato panenka,ačkoli je určená pro děti,má krásné balení a moc hezkou malbu obličeje.Šaty už nic moc v reálu,ale s tím jsem už počítala.Vlasy má tedy nádherné,husté a hebké na dotek.





Kráska Belle




Nechala jsem jí ušít u Martinky P. nové šaty,má dvoje.Jedny na ´´běžné" nošení,to jsou ony tyto fialové a pak ještě mám jedny zlaté,plesové,ale v těch se Vám ukáže příště i s novým účesem,který jí chci vytvořit.





La Micha & její panenky

6 komentářů:

  1. Teda Ty ji rozmazluješ. Už se těším na ty zlaté šaty a držím pěsti s účesem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.No musím,vždy mám určitou představu jak má vypadat...

      Vymazat
  2. Je moc půvabná! A ty fialové šaty no spadla mi čelist jsou překrásné !!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji.A to jsi jí neviděla ještě v těch druhých,které pro ní mám.V těch je dokonalá!

      Vymazat
  3. Martinka téda ušila pravé princeznovské šaty pre Bellu.💜 Teším sa na tie druhé zlaté šaty.🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Ještě jsem se nedostala k tomu,abych nafotila ty druhé,zlaté...Potřebuji jí udělat něco s vlasy...

      Vymazat

Druhá šance

  Leo o několik dní později zavolal Sofii a domluvili se na obědě... Leo: ,,Sluší Ti to..." Sofia: ,,Děkuji za květiny..." Leo: ,,...